2011-04-14, 16:12
Medlem
LOL!!s avatar
Jaha då testar jag igen och hoppas på att mod kan låta det stå kvar så att vi kan komma framåt i diskussionen:

Kan du inte länka till Facebook på den ena av grabbarna så att vi kanske kan hitta de andra två i deras ålder idag och därifrån finna ut vad de sysslar med?
Citera
2011-04-14, 16:15
Medlem
Superstefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect-stranger
Det jag blev förvånad över är hur han i kepsen kan ha så klockren svenska.
Precis så tänkte jag med! Han känns lite som telefonförsäljarmaterial faktiskt.

Den högra påminner väldigt mycket om Zlatan + 20 kg.

Hursomhelst känns det ju som att de är runt 13-14 i klippet, vilket innebär 25-årsåldern idag.
Citera
2011-04-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Jaha då testar jag igen och hoppas på att mod kan låta det stå kvar så att vi kan komma framåt i diskussionen:

Kan du inte länka till Facebook på den ena av grabbarna så att vi kanske kan hitta de andra två i deras ålder idag och därifrån finna ut vad de sysslar med?

Bara han med kepsen har facebook, dom andra två har inte.
Citera
2011-04-14, 16:36
Medlem
CarltonBankss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaBliTaxi
Bara han med kepsen har facebook, dom andra två har inte.

Länk?
Citera
2011-04-14, 16:59
Bannlyst
Hahah, vet vilka det är. Den tjocke och kepskillen blev springpojkar för någon albanliga i sena tonåren. Kepskillen började fiffla privat och lurade sina bossar på flera hundra tusen. Gick alltid runt och skröt om sina mobiler och klockor o alla ville titta på hans Ericsson med färgskärm. Idioten blev avslöjad eftersom han var den ende springpojken som hade råd med Porsche. Porschen byttes ut mot en hel del gips

Tjockisen vet jag inte vad som hände med honom, tror han lämnade maffiakarriären innan dess. Killan i skjorta kör taxi.
Citera
2011-04-14, 17:16
Medlem
Sebelito verkar iaf inte ha de två andra killarna som vänner på facebook. Däremot lite andra folk från olika släkter i Malmö som är ganska kända bland Malmöbor och polisen.
Citera
2011-04-14, 17:30
Moderator
skunkensunes avatar
//Tydligen så gick det förra moderatormeddelandet inte in. Därför delas ännu fler tillsägelser ut. OT raderat också.

mod
Citera
2011-04-14, 17:47
Medlem
tudeQQs avatar
Kan detta vara Sebelito?
http://www.facebook.com/profile.php?id=551320706#!/profile.php?id=100001625245724
Citera
2011-04-14, 18:57
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tudeQQ
Kan detta vara Sebelito?
http://www.facebook.com/profile.php?id=551320706#!/profile.php?id=100001625245724
Om man kollar hans vänner så finns det inte en enda med svenskt efternamn och någon borde ju finnas i hans bekantskapskrets.
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
Jag kan bara tänka på ett sätt

Nä fy fan vilka drömmar de hade, lixom ba VeM Vill iNte Bli liKa CoOl som en taxicaffis. RESPEKT!
Hellre taxichaffis än tung biffkriminell från bergsjön.
Citera
2011-04-14, 21:56
Medlem
linkolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Reagerade på exakt samma sak. Han har ju dessutom skånsk dialekt. Så bra svenska pratar inte många av kidsen i Rosengård idag.

Efter vad jag fattat (från något tv-reportage för ett par år sedan), så kan flera av dem prata ganska bra svenska och skånska när de vill, t.ex. när de ska imitera svenska lärare (ej särstavat) på ett hånfullt sätt. Men i stället så väljer de att kraxa hjärndöd blattesvenska för att passa in i sin egenkonstruerade sociala miljö.
Citera
2011-04-15, 17:30
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tudeQQ
Kan detta vara Sebelito?

Ali Appachi har kommenterat ett av fotona i hans logg med "härligt sebbelito alltid dom fetaste bilarna i området hehehhe rosengårds KING", vilket tyder på att han fortfarande skulle bo kvar i Rosengård.
Citera
2011-04-15, 18:37
Medlem
sussistapeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambia
Ali Appachi har kommenterat ett av fotona i hans logg med "härligt sebbelito alltid dom fetaste bilarna i området hehehhe rosengårds KING", vilket tyder på att han fortfarande skulle bo kvar i Rosengård.

Det verkar så ja. Tycker han såg väldigt annorlunda ut om man jämför på filmen. Mycket fetare.

Kan ingen dra iväg ett meddelande till honom och fråga vad som hände med de 2 andra killarna? jag har inte facebook så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in