Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Finns det ens ett parti med det namnet, jag har inget hört om dem annat än här på Flashback för, som det känns som, flera år sedan ...
God jul by the way

Man kan göra följande test.
Vad heter partiledare, partiledningen, verkställande utskottet, skatmästaren. Vad heter deras medlemstidning. Hur ser deras lokala organisation, ut i vilka kommuner är de aktiva, hur många aktiva funktionärer har de som arbetar hårt och naturligtvis hur många partimedlemmar har de.
Svaret på det blir nog beklämmande klent och då är det nog kört.