Citat:
Ursprungligen postat av
Sardinbrus
Det låter tvärtom som att Pontus är den i familjen med arbetsmoral. Han tar de kneg som erbjuds och har lite universitetspoäng i påsen och det är fan inget att se ner på; tvärtom. Har sett honom spela på flera jippon man varit på i Stockholm. Prinsessan Elsa som beskriver sig som författare för att hon stajlar dukade bord, beskriver sin gymrutin och fotar sin morsas sommarställe är väl inte att föredra? Vad bidrar det med i universum?
Nä jag vet som sagt inget om hans bakgrund utan det är eg enbart baserat på min uppfattning av honom. Den har jag främst skaffat mig genom att lyssna på hans podd det fåtal avsnitt jag klarade av innan jag fick akut cancer bilateralt i öronen. Det lilla jag hörde satt han och denhär tjejen mest och raljerade om sina ”jobb” och var allmänt ocharmiga och världsfrånvända.
Och jag står fast vid att Poppes ”musikkarriär” mest är en konsekvens av att han själv titulerar sig som ”kulturbarn”🤮 Må så vara att han spelat på ställen i Stockholm men utanför den ankdammen full med navelskådare från samma kennel är det knappast någon som hört talas om honom.
Tror du på riktigt att han drar in några pengar att tala om när han står å vänder skivor i ett köpcentrum liksom? Elsa har ju och tjänar pengar, det går inte att se bort ifrån.
Sen att sättet hon tjänar dem på lämnar en hel del övrigt att önska det må så vara. Tycker inte heller det är ok att vissa människor ska kunna leva så som hon gör och tjäna pengar på det.
I dagens samhälle kan jag ärligt talat inte fatta hur man ens kan med.
Men de verkar inte fatta att deras hedonistiska och överdrivna leverne har börjat sticka i ögonen på folk.. men det är en annan diskussion!