2023-12-04, 23:31
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Just det hon är både stark, smart och halvsnygg

Jaha hon är gift tydligen, är det med en karl?

Varför har hon ingen instagrym?

Hon har instagram men hennes fulla namn står ej, plus det går ändå inte att se något för den är privat.
Citera
2023-12-04, 23:33
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Men för att vara amerikan så är han ju ganska fit.

Trist ja. Har redan glömt bort vilka moment som ingick.

Ska det va så svårt för SVT med alla resurserna de har att lyckas få till nån form av spänningsmoment?

Jag fattade inte ens vad som var svårt med första tävlingen. Man skulle bara lägga skivor i storleksordning?
Citera
2023-12-04, 23:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Jag fattade inte ens vad som var svårt med första tävlingen. Man skulle bara lägga skivor i storleksordning?
Måste frigöra dem genom att fördela ut dom på 3 pinnar först sedan tillbaka i rätt följd, detta var för svårt för MJ
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-04 kl. 23:36.
Citera
2023-12-04, 23:37
Medlem
Citat:

Nejdå, det var mycket mera avancerat än så: de skulle ju minsann ”flytta en gammal träkyrka”.

Krystat så det förslår.
Citera
2023-12-04, 23:38
Medlem
Citat:
Han verkade dock jävligt sympatisk, men tjejen var ok också.

Bra finalister och värdig vinnare även om det kändes lite upplagt för henne med pussel.

Ser några som klagar på tillknäppta släkten, ja det är väl inte allt för konstigt med tanke på tvteam och inspelning.
Citera
2023-12-04, 23:38
Medlem
fearreapers avatar
Vem vann?
Citera
2023-12-04, 23:39
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dom verkade inte vara särskilt ointresserade när det kom till att prata med henne

Dom var tvungna att spela med lite när tv-kamerorna var en meter ifrån deras ansikten.
Citera
2023-12-04, 23:45
Medlem
Vilket antiklimax! Hejade på Daniel Hilsinger.. Vinnarens släktträff kändes så krystad.
Citera
2023-12-05, 02:45
Medlem
Giant Squids avatar
Min favorit vann. Fick intrycket att alla de sista 4 finalisterna fick ha sin släktträff,men bara vinnarens presenterades i tv rutan.
Citera
2023-12-05, 04:29
Medlem
Kanastras avatar
Älskar att släktträffen alltid är antiklimax på hela resan. Amerikanerna har väntat och tävlat och pratat om att få träffa sin släkt och sen när dom väl får det så är det lika het stämning och ser ut som publiken till ett sommaravsnitt av Café Norrköping 1993.

Men det är inte så konstigt, för svenskarna är det bara en avlägsen släkting, jag själv vet knappt var mina kusiner bor och har ingen vidare kontakt med dom och är helt ointresserad när mamma pratar om sina kusinbarn.
Citera
2023-12-05, 05:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Bra finalister och värdig vinnare även om det kändes lite upplagt för henne med pussel.

Ser några som klagar på tillknäppta släkten, ja det är väl inte allt för konstigt med tanke på tvteam och inspelning.

De var väldigt duktiga på frågorna.

Ja, det är sant, kan vara en konstig känsla för folk som aldrig haft tv så inpå sig. Till sist blir man van och glömmer dom brukar folk säga. Men lite får man ju bjuda till ändå kan man tycka, Kirsten har ju verkligen kämpat för att få träffa släkten. Lite hjärtevärme bara sådär.
Citera
2023-12-05, 05:07
Avslutad
Citat:
Dom var tvungna att spela med lite när tv-kamerorna var en meter ifrån deras ansikten.

Tror att det kan justeras med objektivet, skulle bli jobbbigt annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in