Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Tråkig vinkel på ett förhållande och kommande giftermål får man säga.
Visst otrohet är aldrig bra och det skall aldrig ske men gissningsvis var Toris giftermål redan "praktiskt över" när hon drog om än då inte printat på papper.
"Berättade du om Nathan?
– Ja, jag berättade om Nathan. Naturligtvis inte om alla detaljer, men jag berättade det han behövde veta och jag var ärlig.
Det resulterade inte i något bråk, säger hon.
– Han var definitivt sårad. Vem som helst skulle bli det. Men sen satte vi oss ned och pratade igenom det. Då kändes det bäst för oss båda att gå skilda vägar.
De lämnade sedan in skilsmässoansökan ihop.
Upplever du det som att du har varit otrogen?
– Ja, det var jag. Jag ska inte förneka det. Det var fel och Nathan erkänner samma sak. Han visste att jag var gift och vi var ärliga mot varandra. Det var inte rätt sak att göra.
”Jag ångrar inte valen”
För den sakens skull ångrar hon sig inte.
– Jag gillar inte att ångra någonting, för alla val jag har gjort vill jag stå bakom. Sårade jag människor? Ja. Är jag ledsen? Väldigt ledsen. Men vet du vad, jag ångrar inte valen jag har gjort för de har lett mig hit och jag är lycklig nu."
Ja, men det är väl typiskt Aftonbladet att försöka få ut en "chockrubrik" av det: "Otroheten i 'Allt för Sverige': 'Han visste att jag var gift'." (Citatet är från den länkade artikeln ett par inlägg ovan) För mig personligen är Tori och Nathan två favoriter. Tori levde i ett olyckligt äktenskap och Nathan var ensamstående. Båda har svenska rötter och träffades under trevliga omständigheter. Personligen är jag glad för dem; jag tror att de blir ett bra par off screen också.