2018-11-26, 21:34
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonabele
Kan det vara så att Dyringen idkar älskog med William Spetz? Har väldigt svårt att se dem dansa tillsammans utan att ta steget vidare till sänghalmen. Dock vet jag inte vilken sexualitet William tillhör, han ger ett ganska androgynt intryck. Men grattis till den som lyckas lägga vantarna på MILF:en!

William Spetz är väl homosexuell tror jag.
Citera
2021-03-16, 07:51
Avslutad
Det var en jävla snok Dyring har. Judinna? Efternamnet Dyring låter dessutom hyggligt taget. Kanske ersättare för Goldstein?
Citera
2021-03-16, 08:44
Medlem
Mune Sangss avatar
Tror hon har danskt påbrå. Och där har Dyring en
annan betydelse. Säkert något med djur.
Citera
2021-03-16, 17:50
Medlem
Stark-Senaps avatar
Blev ruskigt besviken när det var han som liknar Ankan som höll i senaste avsnittet. Visserligen var hon speaker i filmen om norrsken, men man vill ju se henne.
Hade lätt offrat valfri lillfinger mot att hon (naken) satt på mitt ansikte några timmar. 🤤 Mums! Vilken gudinna!
Citera
2021-03-16, 19:00
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Blev ruskigt besviken när det var han som liknar Ankan som höll i senaste avsnittet. Visserligen var hon speaker i filmen om norrsken, men man vill ju se henne.
Hade lätt offrat valfri lillfinger mot att hon (naken) satt på mitt ansikte några timmar. 🤤 Mums! Vilken gudinna!

Lillfingrar kan vara bra att ha! Inte offra dom så lätt.
Citera
2021-04-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap

Troligen var hon bara sjuk eller något, för hon kom tillbaka i avsnittet som sändes 28 Mars.
Citera
2021-04-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Lillfingrar kan vara bra att ha!

I 2:an t.ex.
Citera
2026-04-07, 00:12
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Kommer en ny serie snart som heter "Victorias Hjärta". Intressant bildheader till serien dom valt: https://www.svtplay.se/klipp/Kn4qQRw/trailer-victorias-hjarta
Citera
2026-04-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Det var en jävla snok Dyring har. Judinna? Efternamnet Dyring låter dessutom hyggligt taget. Kanske ersättare för Goldstein?
Svenskar som inte är blandade med finnar eller lappar brukar ha mer framträdande näsor, något som var vedertaget inom rasforskningen på 1940 talet.
Citera
2026-04-07, 19:58
Medlem
Negersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Kommer en ny serie snart som heter "Victorias Hjärta". Intressant bildheader till serien dom valt: https://www.svtplay.se/klipp/Kn4qQRw/trailer-victorias-hjarta

Går det inte att redigera bort handen från bilden?
Citera
2026-04-07, 22:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negersmurfen
Går det inte att redigera bort handen från bilden?
Bara att be AI
Citera
2026-04-09, 13:22
Avslutad
Victoria Dyring 53, föll ihop under löpningen:
”Förstår direkt att det är hjärtat”

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/programledaren-foll-ihop-under-lopningen-forstar-direkt-att-det-ar-hjartat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in