2011-04-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tryck på den lilla pilen till höger om forumkategorin för att dölja ointressanta delar, eller navigera via toppmenyn.

Då får jag ju mer eller mindre dölja resten av hela forumet och det vill jag inte!
Citera
2011-04-11, 12:18
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Då får jag ju mer eller mindre dölja resten av hela forumet och det vill jag inte!

Nä hepp...

Men prenumerera på dina favoritforum då, så få du dem lättillgängliga via Kontrollpanelen eller Prenumerationer
Citera
2011-04-11, 12:47
Medlem
kiwi22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga

Vad är problemet med topp-menyn?
Citera
2011-04-11, 14:39
Medlem
soulreapers avatar
Ang. att slänga in spel i programmering så är jag negativ, spel-delen är främst till för att diskutera spelen programmering är till för att diskutera programmering.
Citera
2011-04-11, 15:38
Medlem
Personligen tycker jag att det var betydligt mycket bättre förut. Men man vänjer väl sig antar jag.
Citera
2011-04-11, 15:56
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Det var då ett jävla omorganiserande, och inte fan blev det bättre.
Citera
2011-04-11, 17:04
Medlem
teowinds avatar
I den bästa av världar innebär detta att vi slipper en del av alla de skittrådar som dagligen ploppar upp i spelavdelningen då ungarnas attention-span förhoppningsvis inte räcker för att scrolla ett par sidor ner. Det behövs verkligen en höjning på nivån i den avdelningen. Det är alla dagar i veckan värt att man får scrolla lite längre än tidigare.

När ämnet ändå berörs: varför inte lägga spelavdelningen i kultur & media? Låt FB gå i bräschen för spelens framtåg i kultursverige.
Citera
2011-04-11, 17:55
Bannlyst
det vore bättre att ha liknande avdelningar nära varandra. data och teknologi är ju relaterade.

jag förstår inte riktigt syftet med att göra saker sämre.
Citera
2011-04-11, 18:26
Medlem
JagSkrevs avatar
Detta gillas inte. Känns som det kommer ta tid att vänja sig.
Citera
2011-04-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nä hepp...

Men prenumerera på dina favoritforum då, så få du dem lättillgängliga via Kontrollpanelen eller Prenumerationer

Eller så ger admin fan i att stuva om forumet stup i kvarten bara för att det stör hans ordningssinne annars. Det var bättre förr!

Citat:
Ursprungligen postat av teowind
När ämnet ändå berörs: varför inte lägga spelavdelningen i kultur & media? Låt FB gå i bräschen för spelens framtåg i kultursverige.

Det vore en förändring jag skulle skriva under på. Kan fotografi ligga där med sin blandning av tekniska och allmänna diskussioner ligga där ser jag inga hinder varför inte spelavdelningen inte skulle kunna gå in där under också.
Citera
2011-04-11, 19:36
Medlem
crillecrilles avatar
Jaha. Det blir en stor omorganisation här Gillar det inte riktigt men egentligen är nog det här rätt.
Citera
2011-04-11, 20:01
Medlem
turk.i.burks avatar
Varför är inte Dator- och konsolspel under Data när Programvara är det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in