Ang. att slänga in spel i programmering så är jag negativ, spel-delen är främst till för att diskutera spelen programmering är till för att diskutera programmering.
I den bästa av världar innebär detta att vi slipper en del av alla de skittrådar som dagligen ploppar upp i spelavdelningen då ungarnas attention-span förhoppningsvis inte räcker för att scrolla ett par sidor ner. Det behövs verkligen en höjning på nivån i den avdelningen. Det är alla dagar i veckan värt att man får scrolla lite längre än tidigare.
När ämnet ändå berörs: varför inte lägga spelavdelningen i kultur & media? Låt FB gå i bräschen för spelens framtåg i kultursverige.
Eller så ger admin fan i att stuva om forumet stup i kvarten bara för att det stör hans ordningssinne annars. Det var bättre förr!
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
När ämnet ändå berörs: varför inte lägga spelavdelningen i kultur & media? Låt FB gå i bräschen för spelens framtåg i kultursverige.
Det vore en förändring jag skulle skriva under på. Kan fotografi ligga där med sin blandning av tekniska och allmänna diskussioner ligga där ser jag inga hinder varför inte spelavdelningen inte skulle kunna gå in där under också.