2019-03-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Vill ge en riktig känga till BKs kundsupport. Både frugan och jag har klagat via mail på en RIKTIGT dålig restaurant där ingenting fungerar. För lite personal, ointresserad personal, man får inte det man beställt, saknas mat när man väl får den, kall mat osv.
Har mailat vid två olika tillfällen med 6 mån mellanrum. Ingen av oss fick ens ett svar. Inte ens ett standardsvar.
Riktigt pinsamt BK.
Har därför slutat handla på BK.
Jag har exakt samma erfarenhet utav kundsupporten.
Har skickat ett mail var 6:e månad sedan slutet utav 2017 ungefär, jag har aldrig fått något svar.
Citera
2019-03-14, 00:12
Medlem
Halloween2s avatar
Hur kommer det sig att dom inte har frukost på BK? Enbart för att i detta land så är man så jävla lat och öppnar vid 11?

Kollade nyss igenom deras meny och det finns fan inget där som lockar.
Citera
2019-03-14, 08:28
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Hur kommer det sig att dom inte har frukost på BK? Enbart för att i detta land så är man så jävla lat och öppnar vid 11?

Kollade nyss igenom deras meny och det finns fan inget där som lockar.

Fast det finns ju Burger King-restauranger i Sverige som öppnar antingen kl. 09 eller kl. 10. Så alla är inte "lata" och öppnar kl. 11.

De har frukost utomlands, så vet inte varför frukost inte serveras på svenska BK-ställen.
Citera
2019-03-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Fast det finns ju Burger King-restauranger i Sverige som öppnar antingen kl. 09 eller kl. 10. Så alla är inte "lata" och öppnar kl. 11.

De har frukost utomlands, så vet inte varför frukost inte serveras på svenska BK-ställen.

Finns dom som öppnar 7 också. Finns säkert dygnetrunt-öppna ställen också, men inget som jag har koll på.
Citera
2019-03-14, 15:40
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:

Jo så är det ju, Donken har ju frukost och såg någon snubbe på jewtube äta frukost på BK så blev man lite sugen.. Men men!
Citera
2019-03-19, 08:34
Medlem
Arons avatar
hur valjer man ut vilka kunder som far rabbatkuponger
kopte en meny igar och fick kuponger och satte mig och personen bredvid mig sag att jag hade och fragade tjejerna pa kassan varfor inte han fick
Citera
2019-03-19, 14:07
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
hur valjer man ut vilka kunder som far rabbatkuponger
kopte en meny igar och fick kuponger och satte mig och personen bredvid mig sag att jag hade och fragade tjejerna pa kassan varfor inte han fick

Visste inte ens att de delade ut rabattkuponger i kassan. Med undantag för kvittot, om man behåller det och gör en onlineundersökning inom två dagar, så får man 50% rabatt på några utvalda menyer (Whopper Meal, Chicken Royale Meal eller Veggie Pepper meal) inom en månad. I vanliga fall får man rabattkuponger via posten/reklamen.

Vad var det för typ av rabattkuponger du fick i kassan?
Citera
2019-03-19, 15:06
Medlem
Arons avatar
Citat:
Visste inte ens att de delade ut rabattkuponger i kassan. Med undantag för kvittot, om man behåller det och gör en onlineundersökning inom två dagar, så får man 50% rabatt på några utvalda menyer (Whopper Meal, Chicken Royale Meal eller Veggie Pepper meal) inom en månad. I vanliga fall får man rabattkuponger via posten/reklamen.

Vad var det för typ av rabattkuponger du fick i kassan?

12 st kuponger totalt av varianten 2 big king xl 100kr, 2 whopper meal 99 kr etc etc
Citera
2019-03-20, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
12 st kuponger totalt av varianten 2 big king xl 100kr, 2 whopper meal 99 kr etc etc
Liknande dom man får med reklamen varannan vecka med posten hem?
Standard för mej är numera whooper meal med 2 whooper för samma pris.
Citera
2019-03-24, 07:33
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Liknande dom man får med reklamen varannan vecka med posten hem?
Standard för mej är numera whooper meal med 2 whooper för samma pris.

ja
Citera
2019-03-25, 16:25
Medlem
Bertil85s avatar
Nu har man smakat BK:s sötpotatis fries. Kanske en av de första i tråden...
De var goda och man fick en stor påse om man valde den större påsen.
Skiljde bara några kr mellan de två alternativen av storlek på ens påse mellan medium/large.

Fortfarande är sötpotatis ett bra alternativ till vanlig potatis och de var minst lika goda som konkurrentens.
Citera
2019-04-13, 15:18
Medlem
NightWalker1s avatar
har inte ätit på bk på flera år men jag minns en burgare som jag brukade käka, big king xxl.
nu såg jag att det bara finns big king xl. har dom bara bytt namn på den eller är den mindre än den som hette xxl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in