Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 14:50
  #889
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Fast bara en Burger King belaget pa ett "jarntorg", namligen Goteborg.

Hur ska man veta det utan att ta reda på alla BK:s adresser i Sverige? Lika bra att skriva i inlägget vilken stad som syftas. Men tack, nu vet jag.
Citera
2018-04-19, 15:18
  #890
Medlem
Bertil85s avatar
Sist man åt på Järntorget i GBG så var hamburgaren (den där angry någonting) kall och utan lökringar.

Rant!!! BK brukar göra goda hamburgare... Kan varit hen i kassan eller vid grillen som slabbat till det.
__________________
Senast redigerad av Bertil85 2018-04-19 kl. 15:21.
Citera
2018-04-25, 12:27
  #891
Medlem
Vad tror vi om burger kings egna valuta?
Citera
2018-04-26, 08:21
  #892
Medlem
Burger King vid motorvägen i Borås. Ätit flera gånger där, oätligt. Vad är problemet där egentligen?
Citera
2018-04-26, 08:25
  #893
Avstängd
Sherberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlfreuder2
Vad tror vi om burger kings egna valuta?

Endast i Ryssland val? Vad skall vi tro? At fem (5) burgare fa den sjatte gratis? What to believe?
Citera
2018-04-26, 08:29
  #894
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Sist man åt på Järntorget i GBG så var hamburgaren (den där angry någonting) kall och utan lökringar.

Rant!!! BK brukar göra goda hamburgare... Kan varit hen i kassan eller vid grillen som slabbat till det.
Är väl bara somalier och afghaner som jobbar där så det är ju inte så konstigt...
Citera
2018-04-27, 03:37
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Burger King vid motorvägen i Borås. Ätit flera gånger där, oätligt. Vad är problemet där egentligen?

Vad har problemet varit då? Om maten där är oätlig.
Citera
2018-04-29, 08:43
  #896
Medlem
En öm tå? Arbetar du där? Ätit på flera BK i landet, hyggligt. Ätit flera gånger vid Borås, det smakar inte gott, bacon och osten kall. Smaklöst. Flera som inte fick det de beställt. Få besökare. Eller hade vi bara otur varje gång. Någon som upplevt samma?
Citera
2018-04-29, 20:07
  #897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
En öm tå? Arbetar du där? Ätit på flera BK i landet, hyggligt. Ätit flera gånger vid Borås, det smakar inte gott, bacon och osten kall. Smaklöst. Flera som inte fick det de beställt. Få besökare. Eller hade vi bara otur varje gång. Någon som upplevt samma?

Nej, arbetar inte där. Har aldrig ens ätit där, så hur skulle jag veta hur maten är där? Jag har dock ätit på andra BK's i landet, och varit rätt nöjd. Just därför blev jag förvånad när du sa att maten var oätlig, för det är något som jag aldrig har upplevt. Därför ville jag veta vad problemet var. Nu vet jag.

Jag är tråkig och beställer Whopper varje gång, så har inte ost eller bacon på mina burgare. Men har hört talas om problemet med kall och icke helt smält ost tidigare. Det ska tydligen bero på att de inte längre mikrar sina hamburgare, så osten får aldrig riktigt möjligheten att smälta eller vara varm/ljummen. När det gäller baconen, så läste jag tidigare i tråden att bacon kommer fryst till BK-restaurangerna och endast tinas upp. De tillagas inte på något sätt. Det kanske kan förklara varför du hade problem med baconen. Eftersom jag gillar mina bacon knapriga, så har jag aldrig beställt en hamburgare med bacon på BK.

Om man inte får det som man har beställt, så är det väl bara att säga till? Oavsett om man äter där, eller satsar på drive thru (då tittar man så att man har fått allt som man har beställt, innan man kör därifrån).
Citera
2018-06-29, 12:27
  #898
Medlem
HotPopcorns avatar
Kolla in deras nya omslagsbild på facebook. En mörkhyad kvinna i slöja som kör bil och håller i en burgare som det står "WHOPP HER" på

Uppmärksamhetsfiske, bara blåsta, eller är de ultrarasister? Vem vet
Citera
2018-07-02, 02:15
  #899
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Kolla in deras nya omslagsbild på facebook. En mörkhyad kvinna i slöja som kör bil och håller i en burgare som det står "WHOPP HER" på

Uppmärksamhetsfiske, bara blåsta, eller är de ultrarasister? Vem vet

Står: Vi firar de bilkörande kvinnorna i Saudiarabien med en liten gåva: från och med 24:e juni och en månad framåt ges en gratis WhoppHER till alla kvinnor i Saudiarabien som kör genom vår drive-thru. Gäller bara i Burger Kings drive-thru restauranger i Saudiarabien.

De syftar till lagen som nu tillåter kvinnor i Saudiarabien att köra bil. Är visst en internationell grej gällande kvinnors rättigheter.
__________________
Senast redigerad av JerryCotton 2018-07-02 kl. 02:44.
Citera
2018-07-02, 02:33
  #900
Avstängd
Halloween2s avatar
Senast jag åt på bk var i januari. Testade då deras baconburgare och korv i bröd (som var nytt då) spydde som en tok efteråt.

Har inte kunnat ätit bacon efter detta och donken har inte heller blivit av vilket är lite synd då de har godaste dipparna och pommes. Samt deras chicken royal är jävligt god.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback