Gå fram och bortförklara dig, precis så som du har tänkt.
När du inser att det var en dålig ide, och att hon reagerade väldigt konstigt, är det bara att supa sig full och glömma. När du sedan ändå inte kan sova kommer det kännas som en bra idé att skriva ett långt meddelande på facebook, runt ett A4, där du förklarar hur fel allt det här har blivit. Ta det från början - trassla gärna in dig där någonstans mitt i och glöm bort poängen - och avsluta med att du hoppas ni kan börja om från början. Le sedan obekvämt om ni ses igen.
Det kommer inte bli någon relation av det men det kommer åtminstone bli så roligt att du kan låtsas att allt var ett konstigt skämt från början.
Jag själv har tagit för vana att alltid skriva att jag är full om jag skickar någon form av meddelande till människor jag inte känner så bra. Typ "såhär på fyllan..." eller liknande. Inte som bortförklaring, inte alls, utan för att de flesta människor har varit fulla så om man gjort någon form av logisk jättevurpa brukar de kunna spåra den.
Senast redigerad av Trillske 2011-04-06 kl. 13:53.
Be för fan inte om ursäkt din mesiga jävel.... Vad ska du be om ursäkt för ???
Förklara ingenting och förtydliga dej inte heller. Hånle åt henne och vänd resolut bort blicken nästa gång du ser henne. Då kommer hon bli irreterad och intresserad av dej och sedan får du knulla.