2011-04-06, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelAvGlas
Ja du måste berätta hur det gick, har suttit och väntat nästan hela dagen på ett svar!!

Sorry boys för mitt sena svar! Jag ringde upp henne och låtsades som ingenting till en början för att hon inte skulle lägga på luren i örat på mig med en gång. Efter ett tag så frågade jag henne vart alla hennes bilder kom ifrån? Hon spelade ovetande till en början och sa att det va hennes bilder (hon låtsades som att jag va dum i huvudet typ). Då gick jag rakt på sak och förklarade att hon kunde lägga ned skitsnacket nu och att jag visste att det inte va hon på bilderna... hon spelade återigen ovetande tills jag kallade henne för Desirée. KLICK! Hon la på luren på en hundradels sekund. Försökte ringa upp henne igen men inget svar naturligtvis! Jaja skit samma tänkte jag, hon blev iaf sjukt nervös kan man ju hoppas. Men bara någon minut senare skrev hon till mig på msn och bad om ursäkt och sa att hon kunde förklara! Hur fan skulle hon förklara tänkte jag? Hon började med alla möjliga ursäkter om att hon va en osäker person och hade tänkt berätta för mig flera gånger men vågade inte. Jag köpte naturligtvis inte skitsnacket utan bad henne dra åt helvete och om jag skulle komma på henne göra samma sak mot andra killar så skulle jag göra livet surt för henne. Jag va ganska hård mot henne men såna människor borde fan inte få ha tillgång till en dator och internet.
Citera
2011-04-06, 14:06
Medlem
AngelAvGlass avatar
and girls *rättar lite fint* Senast jag kolla var jag tjej i alla fall *skratt*

Tack för svaret! Jag tyckte detta var vääääldigt intressant och ville absolut veta vad hon skulle kunna komma med för ursäkt för att rättfärdiga sin handling.
Bra att du var hård vid henne! Får ju nästan rysningar allså, bruden är ju väldigt blåst som tar en så pass känt person med!
Jag tyckte du handlade helt rätt!
Så va arg ett tag sen får du borsta av dig om knäna och resa dig upp igen! Du är en bra kille!
Citera
2011-04-06, 14:44
Bannlyst
Du skulle bett om en riktig bild på flodhästen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in