Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-16, 12:17
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Män vet redan om det hela att det är bara ett spel från horan så frågan är vem som är den dumma här? du?

Eller du?
Citera
Medlem
Citat:
Hans flickvän har ju inte särskilt vacker ansikte heller, hennes kropp kanske var i topp men ansiktet är ju bara fult.

Taskiga kommentarer du kommer med.

För övrigt är det väl främst en bra personlighet som avgör om man är ihop eller inte?
Citera
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jag blir inte riktigt klok på den där karln.
Han har ju ingen djup ångest från helvetet för då hade han inte varit kapabel att ge sig ut för att träna.
Han måste ha psykopatdrag.
Säg inte det. För träningsnarkomaner eller folk som i allmänhet är mycket fysiskt aktiva finns inget bättre sätt att bota dåligt mående än med en rejäl workout. Kan ju vara så att han försöker må lite bättre för tillfället trots att han har djup ångest.
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Dom tog honom runt 19 tiden då han lämnade lägenheten, han förhördes på plats sen släpptes han. Han riskerar fängelse 1 år eller böter, antar det blir böter.

Men tanke på att han tydligen tidigare (men kanske också i nutid) misshandlat folk på stan, som en slags ”grej” så lär domstolen se rätt allvarligt på sex köpet. Man ser till gärningsmannens karaktär, risken för återfall i brottsliga gärningar, med mera. Att bordellbesöket dessutom ägde rum mitt under Corona epidemin gör inte saken bättre.
Tror nog det blir några månader bakom galler.
Senast redigerad av Verkisto2 2020-05-16 kl. 12:19.
Citera
2020-05-16, 12:18
Medlem
Citat:
Kvinnor tappar värde när män kan köpa ett knull, det är anledningen till varför kvinnor reagerar så starkt.

Det är en maktfråga men de erkänner dom inte själva, men fråga din morsa om detta så får du ett ärligt svar för den enda ärliga kvinnan som finns är din egen morsa.

Det är männen som tappar värde i kvinnors ögon. Vilken kvinna vill ha en horkarl?
Citera
Medlem
Har det framgått om den prostituerade kvinnan knullade med Paolo Roberto av egen fri vilja eller om hon blev tvingad till det? Vad för slags hora är hon? Det finns ju olika kategorier av horor, vissa gör det av egen fri vilja enbart för att tjäna pengar och de verkar överhuvudtaget inte må dåligt över det heller. Enligt den här stockholmsartisten Maggio blev hon våldtagen av honom.. Hur tänker hon här? Känner hon den prostituerade kvinnan, har hon frågat henne om hur det gick till? Vad finns det för bevis att hon blev våldtagen?

Citat:
”Två dygn efter sin betalda våldtäkt är Paolo Roberto redo att bygga upp SIG SJÄLV igen genom, trumvirvel, ännu mera träning och like-fiske. Hur ska HON och alla andra kvinnor i hennes situation byggas upp? Får hon möjlighet att resa sig igen”.

https://www.expressen.se/noje/maggio-for-sjukt-for-att-lata-bli-att-lagga-mig-i/
Citera
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Hans flickvän har ju inte särskilt vacker ansikte heller, hennes kropp kanske var i topp men ansiktet är ju bara fult.
Och oavsett så är hon 25 år yngre än vår gode Paolo. Få förunnat att ha en så ung partner i hans ålder. Jag hade nöjt mig i hans fall (han är inte heller så vacker).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Ja, kan det vara för att människor finner det ofräscht att köpa sex? Lagligt eller ej så ligger det ett stigma över det.

Men köp inte sex då, problem solved.

Jag tycker det känns ofräscht att inte duscha och därför duschar jag men jag förespråkar ingen lag för det.
Citera
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Taskiga kommentarer du kommer med.

För övrigt är det väl främst en bra personlighet som avgör om man är ihop eller inte?

Hur ska man veta det om personen inte har nån attraktion från början? män dras inte till fula utseenden så det blir svårt känna personligheten.
Citera
2020-05-16, 12:19
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Det är männen som tappar värde i kvinnors ögon. Vilken kvinna vill ha en horkarl?
Ingen vill väl vara tillsammans med en hora heller?
Citera
2020-05-16, 12:19
Medlem
aina08s avatar
Var 10e svensk man sägs någon gång köpa/köpt sex.
Ja de är fel.
Det Paolo nu gjort är också fel.
Men hetsjakten som blir överallt när nåt sånt här sker mot en offentlig person är galen.
Folk tror sig vara så mycket bättre medan deras pappa, bror, kompis, granne osv någon gång gjort samma sak.

Matbutiker slutar direkt sälja Paolos mat men samtidigt fortsätter man att sälja produkter från Magnus Hedman (dömd för div brott, bla just sexköp).
Såg tex en stor matbutikskedja som gick ut med att man tar avstånd från Paolos agerande och direkt slutar sälja hans produkter, men Hedman är inbokad för demonstration av sina varor i samma kedja.

Sen säger folk överallt att man tycker så synd om Paolos familj, flickvän och barn men i nästa mening fortsätter man att spotta ur sig hat. Vilka är de som kommer drabbas värst av hatet, jo de man säger sig tycka så synd om.

Nej de här är patetiskt.
Ja han har gjort fel. Men lägg ner hetsen nu istället för att gotta er i andras olycka.
Hade inte han köpt sex från den här tjejen hade någon annan gjort det. Ja de är också fel men bara sanning. Nu råkade de vara en offentlig person, nästa gång kanske det är någon i din närhet men de får du förmodligen aldrig veta efter som TV4 och Aftonbladet inte bryr sig om det.
Citera
2020-05-16, 12:20
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Och oavsett så är hon 25 år yngre än vår gode Paolo. Få förunnat att ha en så ung partner i hans ålder. Jag hade nöjt mig i hans fall (han är inte heller så vacker).

Har inte med ålder att göra, finns många kvinnor som ser betydligt vackare ut som 40 åringar än en 25 åringar.

Nej Paolos tjej har inte vacker ansikte, jag skulle aldrig titta åt en sån tjej för hon finns inte på radarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in