2020-05-16, 08:51
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ok en rumänhora i 30 års åldern låter inte som människohandel. Inte speciell fräscht heller. Fan vad tattaraktigt att köpa sex för 1500:- hundra av en ziggis!
Spelar det någon som helst roll hon offret är från Sverige, Rumänien eller månen?
Citera
2020-05-16, 08:51
Medlem
[quote=creer|71598743]Det står i mediarapporteringen. 11 greps. Samtliga för sexköp. Varav 10 erkände.

Det allra värsta är att snutjäveln sitter och låter den stackars utsatta kvinnan i lägenheten ta emot alla dessa kunder för att enbart få sin stora publicitet och den här gången fick de storslam. Alla snutar är sadister som bara gnuggar händerna. Se bara hur nedsättande operationen är döpt till "Operation Torsk". Jävla fjollor. Det finns en sak som riksdag och regering ska göra och det är att kriminalisera sidor som har annonser samt de som säljer sina tjänster där. Vips så skulle 85-90 procent av alla kvinnor och män som tar sig till Sverige för att sälja sex försvinna om de riskerade böter och fängelse. Gäller även de som kommer från Sverige. Fatta detta nån gång ni som styr!!!!! Blir så arg. Hade inte annonser funnits hade i vart fall inte jag hamnat i sexmissbruk. De var det som triggade mig.
Citera
2020-05-16, 08:52
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Varit vaken någon timme och tänker på mig själv någon gång när man vaknat upp har haft bakisångest, hur jävla piss man kan må, och då har man inte gjort något som är i närheten av vad Paolo gjort, bara typ varit pinsam i någon bar, trott att man varit kung, man känner att det kommer ta tid att besöka den baren igen! Men Paolo.....

Så Paolos uppvaknade idag kan inte vara en dans på rosor, hur i helvete tar man sig an denna ångest som han måste ha med all rätta. Den timmen i torsdagskvällen önskas nog ogjort och ältas nog hyfsat.
Borde ju finnas risk för självmordstankar.
Han är en pajas och dessutom "full of himself". Inga självmordstankar eller äkta ånger där inte.
Citera
2020-05-16, 08:56
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Han är en pajas och dessutom "full of himself". Inga självmordstankar eller äkta ånger där inte.

Det får vi väl i alla fall hoppas? Jag har aldrig varit något större fan av Paolo och att han satt sig i den här sitsen helt på egen hand är tämligen uppenbart, men när folk önskar livet ur andra, och speciellt för en sådan här sak börjar det klia riktigt ordentligt över min kropp i alla fall.
Citera
2020-05-16, 08:57
Medlem
En 17-åring fick huvudet avhugget av sin MENA-pojkvän och en Tommie blev nyligen knivmördad när han försökte förhindra en våldtäkt.. men att Paolo har köpt lite sex och blev påkommen är alltså vad folk i det här landet är arga över? Jag flyttar snart.
Citera
2020-05-16, 08:58
Medlem
Äsch. En rännstensunge som nu är tillbaka i rännstenen. Gäsp....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Hoppas nu att fler typ hobbyhoror från Rosa Sidan träder fram och berättar om Paolos lilla kuk...

Sex köper man inte bara en gång som han sa i intervjun. När väl steget har tagits väntar mer besök så eskalerar allt fort. En gång? Pytt heller Paolo!!
Citera
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus

Ingen äkta ånger för övergreppet han begick, däremot megaånger för hans egna negativa konsekvenser det medförde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Alla kan ju naturligtvis inte vara bäst, men i Italien så kanske PRs kunskaper räcker tillräckligt för att driva en verksamhet som ger honom en inkomst att leva på.

I Sverige riskerar han just nu att förbli paria under lång tid.

Hans tid som uppburen mediaprofil hos de större tv-kanalerna lär vara förbi. Nästa gång vi ser honom är det som gäst hos Malou där han gråter ut om sitt "självskadebeteende", samtidigt som han, som av en slump, just släppt en bok om det. Företag kan han säkert fortsätta med, men att fortsätta vara ansiktet utåt lär kanske inte vara något vinnande koncept. Varumärket har väl så att säga fått sig en törn. 😱
Citera
2020-05-16, 08:59
Medlem
Konfucius2s avatar
Överdriven reaktion som väntat av svenska media och den soff-liggande svennebananen.

Som många andra Redan skrivit , hade detta hänt i annat land hade det inte blivit stort väsen. Dock i moralpredikans högsäte Sverige så är reaktion explosionsartad.

Visst han knulla en prostituerad och det värsta med det är kanske sveket mot flickvännen. Dock är det en privat sak.H ur många svenska män har inte varit otrogna?

Spyfärdig på alla moralister
Citera
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Ett stycke värsting sade Paolo när han först lade ögonen på öststatshoran

Och sedan...

"Nu ska du få din lilla råtta"
Citera
Medlem
Skulle han va med nu i nyhetsmorgon, eller har jag fattat det fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in