Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-06, 11:22
Medlem
Så han är inne från kylan då? Trodde han var persona non grata fortfarande.
Citera
2022-09-06, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Att behöva betala för att knulla är så långt ifrån alfa man kan komma.

Ja det kan ju vara, men att skynda sig in till TV för att lägga sig platt och be om ursäkt och säga att man är en dålig man är inte så värst alfa va? Antyda att kvinnan kanske var trafikerad och att man utnyttjat hennes utsatta situation är inte heller så där alfa va?
Citera
2022-09-06, 17:00
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueslover
kancelleringskulturen? Är inte så bildad så kan någon förklara ordet?

Han vill inte att människor ska förlora jobb och uppmärksamhet för att de gjort något vidrigt. Denna tidning han ska starta är ju alltså helt och hållet något han gör i självuppfyllande syfte det stämmer bra överens med den narcissist han är.🤢 🤮

Istället för att ta ansvar som en riktig man och börja jobba för att utsatta kvinnor ska räddas från hänsynslöst utnyttjande så vill han istället som vanligt spela offer och tycka synd om sig själv för att han köpt sex av en ung utsatt rumänsk tjej som mår väldigt dåligt idag enligt åklagare. Han skiter fullständigt i kvinnor han är bara en osäker empatistörd liten pojke längst inne.
Citera
2022-09-06, 17:24
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Att behöva betala för att knulla är så långt ifrån alfa man kan komma.
Knappast att han behöver betala för att knulla! Det är allt som oftast inte det som är grejen med sexköp.
Citera
2022-09-06, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Knappast att han behöver betala för att knulla! Det är allt som oftast inte det som är grejen med sexköp.
Klart det är.
Det finns en köpare och en säljare.
Krångla inte till det.
Citera
2022-09-06, 17:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Klart det är.
Det finns en köpare och en säljare.
Krångla inte till det.
Det är du som krånglar till det.
Citera
2022-09-06, 18:37
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Varför köper man då en hora? om inte för sex?
Själv tycker jag dom gjorde det större än vad det va, även om jag själv inte skulle betala för ett knull så skiter jag i om andra gör det. Finns värre folk som gjort värre men som får stanna kvar inom tv.
Citera
2022-09-06, 18:57
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Varför köper man då en hora? om inte för sex?
Själv tycker jag dom gjorde det större än vad det va, även om jag själv inte skulle betala för ett knull så skiter jag i om andra gör det. Finns värre folk som gjort värre men som får stanna kvar inom tv.
Ja för att få knulla så klart.
Citera
2022-09-06, 19:02
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ja för att få knulla så klart.
Fast du sa nått annat här "Knappast att han behöver betala för att knulla! Det är allt som oftast inte det som är grejen med sexköp." nyfiken på vad du menar med det.
Citera
2022-09-07, 07:16
Medlem
Sladdersnoks avatar
Jaha paulo ska starta tidning…. Måste kräket alltid försöka stå i rampljuset och låtsas prestera.
Hur skulle det vara om han knep igen och bosatte sig med sina olivodlingar i Italien även fortsättningsvis
Citera
2022-09-07, 08:29
Medlem
Fryspizzorna som såldes under hans namn är fortfarande helt outstanding, de är fan delikata.. han han någon koppling till dessa numera?

https://fiorellis.se/product/pizza-pesto/
https://fiorellis.se/product/pizza-capricciosa/
https://fiorellis.se/product/pizza-salamino/

https://imgur.com/a/QE5pLg8
Citera
2022-09-07, 09:32
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Fast du sa nått annat här "Knappast att han behöver betala för att knulla! Det är allt som oftast inte det som är grejen med sexköp." nyfiken på vad du menar med det.
Menar att det oftast är så att dom som betalar för sex kan få sex utan att betala.
Det är enklast att bara betala och göra sin grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in