Skillnaden mellan Muhammed Ali och Paulo Roberto är den att de smällar Paolo fick ta skadade Paolo inte alls jämfört med Ali då han kan fortfarande tänka med vanligt sunt svenskt bondförnuft.
Heja Paulo, Filip hammar hör numera hemma i den cemententerade DDR-journalistiska ringhörnan i vårt avlånga land, alldeles för överrepresenterade då långt över 50% av befolkningen faktiskt tror på ett annat Sverige. Trodde iden med breaking news var att det skulle vara lite tvärtom, dvs lite uppstudsigt mot den etablerade svenska livsåskådningen ?
Var skämtet verkligen sexistiskt mot kvinnor? Är det inte männen det drivs med?
F&F's inblandning är ju bara patetisk, under allt som de sänt måste gå att hitta fraser tagna ur sammanhangen som är betydligt mindre PK än ett rumsrent tuttskämt. Och är det feministiskt korrekt att som Filip svika det heliga äktenskapet med en modell?
Var skämtet verkligen sexistiskt mot kvinnor? Är det inte männen det drivs med?
F&F's inblandning är ju bara patetisk, under allt som de sänt måste gå att hitta fraser tagna ur sammanhangen som är betydligt mindre PK än ett rumsrent tuttskämt. Och är det feministiskt korrekt att som Filip svika det heliga äktenskapet med en modell?
Såklart drev han med män, men i dagens debattklimat går det inte att säga "bröst" utan att alla feminister börjar gapa om sexism, de hinner inte analysera kontexten för det är viktigare att få skrika "sexism"!!!
Förstår inte vad din kompis kunskap i italienska har med paolos kunskap att göra?
Han har ju hört honom prata Italienska, och då hört att han inte alls kan språket så bra. Sen om detta är sant eller ej det vet jag inte. Kanske någon på forumet som kan bekräfta.
Han har ju hört honom prata Italienska, och då hört att han inte alls kan språket så bra. Sen om detta är sant eller ej det vet jag inte. Kanske någon på forumet som kan bekräfta.
Jag har pratat italienska med Paolo och han pratar helt okej italienska. Det hörs att han är uppväxt i Sverige men han kan tala italienska utan problem.
Paolo pratar inte italienska flytande men förstår det mesta och kan prata helt OK. Tyckte det kom fram ganska tydligt för några år sedan när han hade det där matprogrammet i TV och var i Italien för att hälsa på sina släktningar.