2005-04-13, 19:41
Medlem
Kjells avatar
Jo, Puyol har lite för mycket att stå i där bak. Men Motta kommer ju tillbaka, och Marquez kommer antagligen att få backa hem nästa säsong tillbaka till back position också, så lite mer defensiv kraft får Barca nog.
Citera
2005-04-13, 20:29
Medlem
danbanans avatar
Jag tycker det verkar som att Pyuol sköter det han ska alldeles utmärkt, fast lite avlastning är ju aldrig fel.
Citera
2005-04-15, 19:13
Medlem
Cornholios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell
Bäst för Barca vore väl om dem lyckades värva t.e.x. Cafu (Om jag kommer ihåg rätt har han 'visat intresse' för att spela i Barcelona), Zambrotta vore väl inte helt fel heller men snäppet svårare att få tag i kanske

ersätta belletti med med "over the top" cafu? nej tack! men jätte gärna zambrotta
Citera
2005-04-18, 01:26
Medlem
weirdwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penthouse
Barca har visat intresse för den utmärkte mittbacken Gabriel Milito i Zaragoza också. Jag hoppas verkligen att man köper honom så att Puyol slipper sköta allting själv.

Det låter onekligen intressant med ett mittförsvar bestående av Gabriel Milito och Puyol men det skulle förmodligen bli världens kortaste mittlås (Puyol 178 cm och Milito 176 cm). Jag ser nog hellre att Marquez, som är en riktigt bra huvudspelare, får den positionen till nästa säsong och att Motta tar mexikanens plats på mittfältet. I övrigt måste en ny vänsterback köpas in och det väldigt fort. Gio är ett otroligt svagt kort defensivt. Känns som att han får ta på sig hälften av alla mål som Barça släppt in denna säsong. Mitt förslag är Athletic Bilbaos grymme vänsterback Asier del Horno. Kan i och för sig bli svårt då Real Madrid och FC Roman också är intresserade..
Citera
2005-05-09, 17:47
Medlem
icys avatar
Det verkar inte som om det skall behöva bli aktuellt, men om Real Madrid och Barcelona skulle hamna på poäng, vad är det som avgör vem som får guldet då?
Citera
2005-05-09, 18:11
Medlem
Alladins avatar
Kommer inte hända, Barca plockar hem detta... WEEEIIII!
Citera
2005-05-09, 19:31
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Kommer inte hända, Barca plockar hem detta... WEEEIIII!

Det tror jag också. Och hoppas. Men jag undrar ändå hur de särskiljer lag i spanien på samma poäng?
Citera
2005-05-11, 09:52
Medlem
Kjells avatar
Inbördes statistik mellan lagen tror jag.. ?
Citera
2005-05-14, 23:49
Medlem
Viva Barcelona!
Citera
2005-05-15, 00:19
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Det tror jag också. Och hoppas. Men jag undrar ändå hur de särskiljer lag i spanien på samma poäng?

Inbördes möten mao Barca vinner på poäng över Real där.

Hur som helst jäkligt skönt att Barca vann ligan. Undrar vad som händer med skrytbygget Real nu?
Citera
2005-05-15, 00:24
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Inbördes möten mao Barca vinner på poäng över Real där.

Hur som helst jäkligt skönt att Barca vann ligan. Undrar vad som händer med skrytbygget Real nu?

Så man räknar alltså målskillnaden lagen emellan?
Har ingen betydelse för Barcelona är mästare. Yeeeees!
Riktigt nice att ett lag som spelar attraktiv fotboll får vinna.
Även om sista tio minuterna inte var de bästa jag någonsin sett, dock lite humoristiskt!
Citera
2005-05-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Även om sista tio minuterna inte var de bästa jag någonsin sett, dock lite humoristiskt!
Ja, Jimmy Jump verkar ha förökat sig på sistone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in