2004-10-01, 20:10
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ch Joe Black
Onödigt av mig att skriva så men t.ex att van der Meyde skulle vara ett nyförvärv och så verkar det som att ni tror att Mihajlovic skulle ta platsen brevid Matrix...
Den platsen är Cordoba given på även om han inte inlett denna säsong på ett speciellt förtroendeingivande sätt.
Sen div olika åsikter som jag inte kan hålla med om men det är ju helt på sin plats då det är meningsskiljaktigheter som gör fotbollen till vad den är...

[...]

Btw så kom inte Kily gratis...
Angående laguttagningar etc så är det ju diskussioner i ämnet som avses, och då tycker självklart inte alla samma sak. Jag tycker t ex inte att Mihajlovic ska spela över huvud taget.

Kily hade jag för mig kom gratis, men det är mycket möjligt att jag minns fel.
Citat:
Ska du inte med på resan el åtminstone gå med i föreningen??
Skulle jag gå med - eller om jag redan är med - så skulle det inte vara under namnet "Boogaloo".
Citera
2004-10-01, 20:16
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Det är väl bara att satsa på dom i nästa omgång. Dom har helt klart kapaciteten att kunna komma runt top 7.

Jomenvisst

Nykomlingar "skräller" alltid i början av säsongen för att sen sjunka ner till en mer realistisk tabellplacering. Palermo kommer nog knipa en del skalper hemma på Sicilien men blir dom bättre an tolva ska jag äta upp min hatt.
Citera
2004-10-01, 20:23
Medlem
Är du med???

Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Angående laguttagningar etc så är det ju diskussioner i ämnet som avses, och då tycker självklart inte alla samma sak. Jag tycker t ex inte att Mihajlovic ska spela över huvud taget.

Kily hade jag för mig kom gratis, men det är mycket möjligt att jag minns fel.

Skulle jag gå med - eller om jag redan är med - så skulle det inte vara under namnet "Boogaloo".

Nå, är du medlem i NS???
Citera
2004-10-03, 21:49
Medlem
Boogaloos avatar
Åhhh, härliga Inter har uppvisning mot Roma just nu!

Citat:
Nå, är du medlem i NS???
Pass.
Citera
2004-10-03, 22:31
Medlem
Boogaloos avatar
:mad: :mad: :mad:
Citera
2004-10-04, 15:01
Medlem
Flus avatar
Härlig rubrik i Metro idag: "Zlatan fyllde 23 - firade med skallning".
Citera
2004-10-24, 20:40
Medlem
Boogaloos avatar
Milan-Inter nu på Canal+...

Tror faktiskt att Nerazzuri har en ganska bra chans, den urusla derbystatistiken på sistone till trots.
Citera
2004-10-24, 20:54
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Tror faktiskt att Nerazzuri har en ganska bra chans, den urusla derbystatistiken på sistone till trots.

Har bara tillgång till spanska ligamatcherna och CL på ZTV just nu men försöker hänga med någorlunda i statistik och kringsnack om italienska ligan. Milan var stabila mot Barcelona, men Inter tydligen helt briljanta med sitt 5-1 borta mot Valencia. Milans backlinje byter nog inte Ancelotti mot Inters fyra förstaval på de platserna! Nesta, Stam, Maldini, Cafú, rena poesin.
Citera
2004-10-25, 17:15
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Högst medelmåttig match. 0-0 och ett fåtal chanser.
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Milans backlinje byter nog inte Ancelotti mot Inters fyra förstaval på de platserna! Nesta, Stam, Maldini, Cafú, rena poesin.
Poesi schmoesi...
Citera
2004-11-27, 15:40
Medlem
Vad säger Juvefansen om det här?
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,567360,00.html
Citera
2004-11-27, 15:46
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Vad säger Juvefansen om det här?
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,567360,00.html

Jo, såg du i nätomröstningen att en majoritet ville att Juve skulle fråntas alla sina titlar från de åren. Tror dock inte det kommer hända, men röster i fotbollsitalien skulle kunna tala för det å då skulle ordentligt kaos råda.
Citera
2004-11-27, 16:04
Medlem
Boogaloos avatar
Smutsiga jävla fitt-Juve! Det här ska de få fan för, med start imorgon kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in