Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-28, 16:47
Medlem
Hejsan, har ett underligt problem min dator går 4x snabbare skriver jag 1 bokstav så blir det 4 bokstäver,
har jag ett samtal på skype så går tiden för samtalet minst 4 x så snabbt.
allt går snabbare och jag har till och med testat och installerat om windows men det blir likadant vet att jag haft samma problem förut kommer dock inte ihåg hur jag löste det. är det någon annan som har samma problem?.

ps. skriver på min mors dator nu för att de inte går o skriva på min :S
Citera
2011-03-28, 16:51
Medlem
Tek-Ones avatar
hahaha hade varit jävligt kul att läsa tråden ssssåååå hhhhäääärrrr

OnT: google is your friend.
Citera
2011-03-28, 16:54
Medlem
har sökt på google men hittar inget hur man gör. och visst de är jätteroligt att ha världens snabbaste dator, den går till och med fram i tiden det är snart december på min dator nu... tiden går rätt så snabbt den med
Citera
2011-03-28, 16:54
Medlem
Och här trodde man att man hittat en tråd om världens mest lyckade överklockning, icke sa nicke...

OnT: Har faktiskt ingen aning vad det kan vara, och om det är kvar när du installerat om windows? testa en annan version av windows, har väldigt svårt o tro att det inte har med mjukvara o göra.
Citera
2011-03-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meandro
OnT: Har faktiskt ingen aning vad det kan vara, och om det är kvar när du installerat om windows? testa en annan version av windows, har väldigt svårt o tro att det inte har med mjukvara o göra.

fungerade prima tills jag va borta över helgen då gjorde den såhär har haft samma problem tidigare kmr bara inte ihåg hur jag löste de :S o att anmärka är att de va på xp den gjorde samma sak.
Citera
2011-03-28, 19:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Byta batteri på moderkortet? nollställa bios?
Citera
2011-03-28, 20:22
Medlem
CompuTerrors avatar
Skulle tro ditt klockchip på moderkortet är trasigt. Men det är väl bra att slippa prata så mycket i Skype? Sälj datorn till någon företagsledare som vill få mer gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in