Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Så om man bortser från prostituerade och porrstjärnor - Vilken kvinna i världen har legat med flest? Kul att luska fram nån kändis här! Eller man kanske inte ska gå på det totala antalet utan snarare hur snittantalet ser ut per år/månad. Då kan ju även yngre kvinnor kvalificera sig.
Om jag går bara efter egna fördomar så kan kvinnor som Linda Rosing, Carolina Gynning ligga bra till i Sveriges interna liga. Globalt känner jag att P.Hilton, Courtney Love och Katie Price (Jordan) kan snitta rätt högt.
Linda Rosing: tror inte hon hunnit med mer än ett hundratal och snarare runt 20-30. Hon har haft en del långa förhållanden, visst att hon knullat runt en del när hon varit singel och enligt rykten knullat till sig en del också. Men jag tror ändå hon har hållt liiite på sig
P. Hilton: tja, 200-300 kanske? Jag vet inte hur moralen ser ut i topparna. Samtidigt kan jag känna att det kan vara betydligt färre, hon har ändå media på sig och som kvinna måste man väl ändå hålla lite på sig när man rör sig i de ekonomiska förhållandena/grupperna?
Courtney Love: Hon borde om någon ligga rätt högt, hennes image förstärks bara av att hon tar för sig och knullar a la riotgrrl. 500 kanske? Eller fler? vad tror ni?
Katie Price vet jag inte vem det är....