2011-03-28, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RödaOrm
om man räknar bort prostituerade då? Jag tycker inte det blir riktigt rätt när man räknar in dem då de oftast inte gör det av sexuell lust.
Tycker inte manliga horor/porraktörer ska räknas in i den manliga tråden heller.

Lillbabs snackar man ju om att hon haft en hel del. Finns det någon annan känd kvinna som tagit åt sig av allt lammkött som finns?
Håller med om att man måste räkna bort prostituerade eftersom det är andra saker än lust som styr deras agerande. Kända kvinnor vid sidan om Lill-Babs finns säkert, t ex den avlidna Mona Seilitz, men det krävs nog mycket för att kunna konkurrera med Lill-Babs.
Citera
2011-03-28, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
Håller med om att man måste räkna bort prostituerade eftersom det är andra saker än lust som styr deras agerande. Kända kvinnor vid sidan om Lill-Babs finns säkert, t ex den avlidna Mona Seilitz, men det krävs nog mycket för att kunna konkurrera med Lill-Babs.
Var Mona Seilitz en riktig hynda?... Hur vet du det?... Och det måste väl finnas nån som har knullat mer än Lill-Babs?...
Citera
2011-03-28, 14:26
Medlem
RödaOrms avatar
äsh, tror fortfarande jag vinner

" den som har haft sex med flest innan en dör vinner"

((inte så gångbar filosofi om man någon gång vill ha ett seriöst heterosexuellt förhållande))
Citera
2011-03-28, 14:39
Bannlyst
Citat:
äsh, tror fortfarande jag vinner

" den som har haft sex med flest innan en dör vinner"

((inte så gångbar filosofi om man någon gång vill ha ett seriöst heterosexuellt förhållande))
Så du är alltså världens mest promiskuösa kvinna?... Är du lika snygg som du är kåt?...
Citera
2011-03-28, 14:58
Medlem
RödaOrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Så du är alltså världens mest promiskuösa kvinna?... Är du lika snygg som du är kåt?...

vi har ju inte fått någon annan information i tråden än så vi får väl ponera det:P
svårt att veta, ni pojks raggar ju på allt
När jag var yngre och inte fattade att hålla tyst om antal sexpartners så raggade ju pojkar på mig för de visste att det fanns en chans att få knulla

Nuförtiden... har jag i princip slutat knulla runt. Flashbacks kvinnosyn knäckte mig...
Citera
2011-03-28, 18:00
Medlem
-Orko-s avatar
Så om man bortser från prostituerade och porrstjärnor - Vilken kvinna i världen har legat med flest? Kul att luska fram nån kändis här! Eller man kanske inte ska gå på det totala antalet utan snarare hur snittantalet ser ut per år/månad. Då kan ju även yngre kvinnor kvalificera sig.

Om jag går bara efter egna fördomar så kan kvinnor som Linda Rosing, Carolina Gynning ligga bra till i Sveriges interna liga. Globalt känner jag att P.Hilton, Courtney Love och Katie Price (Jordan) kan snitta rätt högt.
Citera
2011-03-28, 18:28
Medlem
Janice dickinson (vet inte hur det stavas) gillar/gillade att ligga runt har jag hört, och med tanke på hennes attityd och horiga personlighet så kan jag tänka mig att hon haft bra många one nighters
Citera
2011-03-28, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-

Lill-Babs var nytt för mig, hon är en riktig slampa alltså?

Läs i tråden som heter Vilken svensk/svenska har fått mest kuk? så torde du bli övertygad om att hon inte är en nybörjare. Men om man skall kalla henne slampa - det tycker jag låter för horaktigt.
Citera
2011-03-29, 21:40
Medlem
RödaOrms avatar
Citat:
Så om man bortser från prostituerade och porrstjärnor - Vilken kvinna i världen har legat med flest? Kul att luska fram nån kändis här! Eller man kanske inte ska gå på det totala antalet utan snarare hur snittantalet ser ut per år/månad. Då kan ju även yngre kvinnor kvalificera sig.

Om jag går bara efter egna fördomar så kan kvinnor som Linda Rosing, Carolina Gynning ligga bra till i Sveriges interna liga. Globalt känner jag att P.Hilton, Courtney Love och Katie Price (Jordan) kan snitta rätt högt.

Linda Rosing: tror inte hon hunnit med mer än ett hundratal och snarare runt 20-30. Hon har haft en del långa förhållanden, visst att hon knullat runt en del när hon varit singel och enligt rykten knullat till sig en del också. Men jag tror ändå hon har hållt liiite på sig

P. Hilton: tja, 200-300 kanske? Jag vet inte hur moralen ser ut i topparna. Samtidigt kan jag känna att det kan vara betydligt färre, hon har ändå media på sig och som kvinna måste man väl ändå hålla lite på sig när man rör sig i de ekonomiska förhållandena/grupperna?

Courtney Love: Hon borde om någon ligga rätt högt, hennes image förstärks bara av att hon tar för sig och knullar a la riotgrrl. 500 kanske? Eller fler? vad tror ni?

Katie Price vet jag inte vem det är....
Citera
2011-03-29, 23:09
Bannlyst
Citat:

Lillbabs snackar man ju om att hon haft en hel del. Finns det någon annan känd kvinna som tagit åt sig av allt lammkött som finns?

Nu är det här ett anonymt forum så jag kan avslöja att jag inte träffat ngn kvinna som slår mig, slutade räkna på 200+....

Det var längesen som Lill-Babs kom upp i 200+.
Citera
2011-03-30, 08:41
Bannlyst
Citat:

Gammelhyndan Madonna har förmodligen knullat mer än alla yngre förmågor tillsammans... Cher likaså.
Citera
2011-03-30, 10:26
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:

Katie Price vet jag inte vem det är....

Google.com

Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Gammelhyndan Madonna har förmodligen knullat mer än alla yngre förmågor tillsammans... Cher likaså.

Har Madonna verkligen knullat runt så jävla mycket? Är det inte mest hennes image som säger det? Någon med siffror?

Cher funderade jag också på....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in