2011-03-27, 00:26
Medlem
Gokväll på er!

Så här ligger det till. Jag har gjort bort mig rätt rejält. Jag och en IRL-polare satt och diskuterade lite random topics igår kväll. Vi började prata om flashback bl.a. Och jag råkade försäga mig, och berättade om en tråd här på fb som jag hade postat i.
Han sa att han skulle kolla den någon gång bara för skojs skull. Och jag är rätt säker på att han kommer att luska ut vilken användare som är min via den tråden. Jag har postat lite random skit jag verkligen inte vill att han ska se. Jag vet att det är mitt eget fel och att jag borde skylla mig själv... Men det är bara två inlägg som jag vill ha raderade! Tycker inte det är för mycket begärt ärligt talat.

Jag har skickat PM till mod men inläggen är kvar, och jag har inte heller fått något svar.

Vad ska jag göra nu?

btw, inläggen är skrivna ifrån ett annat konto.
Citera
2011-03-27, 00:29
Medlem
tzjs avatar
Så kan det gå.
Du får själv ansvara för vad du skriver på FB och vad du talar med dina vänner om utanför FB.

Att radera inlägg på begäran är inget moderatorer gör.
Angående att moderatorn ignorerar ditt meddelande, så är det garanterat inte så. Inte alla moderatorer sitter på FB varje dag och läser PM, så ge moderatorn lite tid.
Citera
2011-03-27, 00:31
Medlem
epost72s avatar
Inlägg och trådar
Citat:
Q: Kan jag radera mina inlägg?
A: Du kan inte radera dina inlägg.

Q: Kan jag få min tråd raderad.
A: Nej, sålänge tråden följer dom regler som finns är det lagt kort ligger som gäller.

Q: Men kom igen, det är skitviktigt att det jag skrivit raderas!
A: Nej. Är du fortfarande missnöjd med svaret kan du kontakta valfri admin eller Flashback International Inc enligt länken 'Kontakta oss'. Glöm inte att skriva på engelska.
Citera
2011-03-27, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Så kan det gå.
Du får själv ansvara för vad du skriver på FB och vad du talar med dina vänner om utanför FB.

Att radera inlägg på begäran är inget moderatorer gör.
Angående att moderatorn ignorerar ditt meddelande, så är det garanterat inte så. Inte alla moderatorer sitter på FB varje dag och läser PM, så ge moderatorn lite tid.

H*lvete!

Okidoki! Jag får väl hålla tummarna då helt enkelt!
Så om inläggen fortsätter ligga kvar, och jag inte fått ett svar av mod. Då kan jag helt enkelt kontakta admin?

Tack för det snabba svaret iallafall!
Citera
2011-03-27, 00:43
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkompis
H*lvete!

Okidoki! Jag får väl hålla tummarna då helt enkelt!
Så om inläggen fortsätter ligga kvar, och jag inte fått ett svar av mod. Då kan jag helt enkelt kontakta admin?

Tack för det snabba svaret iallafall!

Inläggen kommer att ligga kvar, däremot bör du få ett svar från moderatorn du har skickat PM till.
Du kan prova att skicka PM till admin, admin4 och admin5 men antagligen kommer dom ge dig samma information som du fått här i tråden.
Citera
2011-03-27, 00:45
Medlem
FrasseFloyds avatar
Posta något inlägg med kontot du inte vill att din kompis hittar där du lägger ut desinformation. Bor du i Göteborg - säg i någon tråd (där det är relevant) att du bor i någon annan stad. Pluggar du ekonomi - säg (där det är relevant) att du sysslar med något annat. Har du flickvän - posta något som visar att du är singel. Etc.
Citera
2011-03-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Inläggen kommer att ligga kvar, däremot bör du få ett svar från moderatorn du har skickat PM till.
Du kan prova att skicka PM till admin, admin4 och admin5 men antagligen kommer dom ge dig samma information som du fått här i tråden.

Ok! Visst, det är väl värt ett försök.

Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Posta något inlägg med kontot du inte vill att din kompis hittar där du lägger ut desinformation. Bor du i Göteborg - säg i någon tråd (där det är relevant) att du bor i någon annan stad. Pluggar du ekonomi - säg (där det är relevant) att du sysslar med något annat. Har du flickvän - posta något som visar att du är singel. Etc.

Det var ingen dum idé det du!
Man tackar!
Citera
2011-03-27, 01:02
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkompis
Ok! Visst, det är väl värt ett försök.

Jag kan garantera dig att du kommer få exakt samma svar där, om du ens får något svar.

För din del handlar det mer om att tänka dig för innan du pladdrar med vänner om vad du skriver på FB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in