2011-03-25, 16:46
Medlem
Hej, jag har en Mac OS X och har tidigare haft MSN messenger, men inte längre då jag inte kände att jag hade användning för det.

Nu har jag haft problem med att ladda ner programmet igen då min dator blir förvirrad och vet inte vilket program det ska använda för att ladda ner messenger. Jag testade då istället att skaffa Adium, vilket gick bra.. tills jag skulle logga in, eller det står att jag är inloggad, men inte ansluten.. sen när jag ska byta så jag blir ansluten och skall skriva mitt lösenord, så funkar det inte!

Jag hajar ingenting eftersom det inte går att fråga efter ett nytt lösenord eller så.. någon som kan något om detta?

Mycket tacksam för hjälp!
Citera
2011-03-25, 20:26
Medlem
Fogelbergs avatar
Klicka på Adium, uppe i din meny (vid äpplet) ska det nu stå Adium, klicka på Adium, klicka på inställningar, här kommer du åt dina konto inställningar med mera..

Du kan också komma åt inställningarna genom att klicka på adium, sen CMD+,
Citera
2011-03-25, 21:18
Bannlyst
Jag har ett annat problem, jag kan inte logga in på msn messenger. Istället använder jag adium, vilket är kul. Men när jag vill skicka filer så använder jag hellre msn, då adium tar år och dar när det gäller filöverföring.

I över en vecka har det stått att msn servicen inte är tillgänglig, men dock kan jag logga in via adium. Vet någon vad det kan bero på? Jag har installerat om msn, utan resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in