Det är bra att folk skriver att dom planerar/tänker på att göra sånt här i FB, för att tack o lov så finns det bra folk som är vakna, vill dom gott och försöker få dom se saken annorlunda, tack att ni 'give a shit'!
Alla fittor som bara säger gör det, vet ni hur det är att vara deppig? Nu vet jag iofs inte om TS är deprimerad men ändå, att försöka bidra till att någon begår självmord är fan inte okej. Specilelt eftersom at ni säkert spelar på någon annan personlighet än er egen. Skulle vilja kolla vad ni är för ena bakom skärmen. Själv är jag riktigt deppig då och då men skulle aldrig tänka mig att skriva något om det här pga alla idioter. Då skulle man säkert göra det, det sista steget.
OnT, vet egenligen inte vad jag säga efterom att jag varit inne på samma banor. Men strunta i det ändå, för det är nog inte värt det, lika bra att stanna kvar i skiten för det är allt man har, livet. Lev, även om livet inte har så mycket positivt att erbjuda
Men vad ska jag göra? Jag mår så extremt dåligt då jag bär på ett enorm psykiskt lidande samt ett ansvar 24/7 att min mor inte blir misshandlad av en psykopat (hennes man). Jag har flera gånger fått samtal mitt i natten där hon skriker, är rädd, då han slagit henne. Jag har flera gånger varnat honom psykiskt och fysiskt. Och på senare tid har jag övergått till psykotiska dödshot, för att visa en poäng, sen dess har han varit lugn. Men jag är fortfarande oroad och kan aldrig slappna av.
Vet inte om någon redan sagt detta men hur hjälper det din mor om du tar livet av dig? Vem ska se efter henne när du är borta? Tänker du mer på dig själv än på henne?