2011-03-21, 12:41
Avslutad
Någon som vet ifall han fortfarande är vid liv?
2011-03-21, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Im-faceless
Orkar inte förklara allt igen, allt jag gör är att upprepa och upprepa..

Prata är det enda som hjälper, du är inte ensam om att han självmordstankar. Ta inte ditt liv är du snäll.
2011-03-21, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekanio
Måste vara nya innegrejen att berätta för hela Fb att man tänker ta självmord.

Måste vara nya innegrejen att inte kunna skilja på 'begå självmord' och 'ta sitt liv'.

Citat:
Ursprungligen postat av hemskt
Någon som vet ifall han fortfarande är vid liv?

Ja, alla vet utom du. Men ingen vill berätta.
2011-03-21, 13:19
Medlem
BlashFacks avatar
Det är bra att folk skriver att dom planerar/tänker på att göra sånt här i FB, för att tack o lov så finns det bra folk som är vakna, vill dom gott och försöker få dom se saken annorlunda, tack att ni 'give a shit'!
2011-03-21, 13:21
Medlem
MannenMytenLegendns avatar
Alla fittor som bara säger gör det, vet ni hur det är att vara deppig? Nu vet jag iofs inte om TS är deprimerad men ändå, att försöka bidra till att någon begår självmord är fan inte okej. Specilelt eftersom at ni säkert spelar på någon annan personlighet än er egen. Skulle vilja kolla vad ni är för ena bakom skärmen. Själv är jag riktigt deppig då och då men skulle aldrig tänka mig att skriva något om det här pga alla idioter. Då skulle man säkert göra det, det sista steget.

OnT, vet egenligen inte vad jag säga efterom att jag varit inne på samma banor. Men strunta i det ändå, för det är nog inte värt det, lika bra att stanna kvar i skiten för det är allt man har, livet. Lev, även om livet inte har så mycket positivt att erbjuda
2011-03-21, 13:50
Medlem
In på skype så snackar vi. Jag har rätt så mycket nytt att prata med dig om
2011-03-21, 13:52
Medlem
Tänk om, gör det INTE!!!!!
2011-03-21, 15:09
Medlem
Ojdå.. Var visst lite trött när jag skrev, men mitt budksap gick välm fram ändå ?
2011-03-21, 15:28
Medlem
Snides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im-faceless
"

Men vad ska jag göra? Jag mår så extremt dåligt då jag bär på ett enorm psykiskt lidande samt ett ansvar 24/7 att min mor inte blir misshandlad av en psykopat (hennes man). Jag har flera gånger fått samtal mitt i natten där hon skriker, är rädd, då han slagit henne. Jag har flera gånger varnat honom psykiskt och fysiskt. Och på senare tid har jag övergått till psykotiska dödshot, för att visa en poäng, sen dess har han varit lugn. Men jag är fortfarande oroad och kan aldrig slappna av.

Vet inte om någon redan sagt detta men hur hjälper det din mor om du tar livet av dig? Vem ska se efter henne när du är borta? Tänker du mer på dig själv än på henne?
2011-03-21, 15:49
Medlem
Begottens avatar
Cannabis.. säger inget mer.
2011-03-21, 15:50
Medlem
Jag har erbjudit dig min hjälp. Om du har kvar mitt nummer är du välkommen att ringa om du fortfarande lever.
2011-03-21, 16:11
Bannlyst
Synd, för du kan göra livet till något underbart om du jobbar för det.

offtopic: Fan vad många vill ta självmord på sistone. Så går det när man inte har gud i sitt liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in