Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-09-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gTab
Vad är det för troll ni snackar om?

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
http://curezone.com/forums/troll.asp

Misstänker jag. Ordet kommer inte från "troll" som i det håriga lilla monstret utan från "trolling" - som i att fiska ( i det här fallet efter bråk).

/KT
2004-10-09, 20:11
Medlem
Bingolikets avatar
Såg att Larsson Börje blivit bannad.Varför det?Verkade vara en vettig debattör.
2004-10-09, 20:16
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket

Faktiskt var det på egen begäran.

Vad jag vet så var det inte ens nära med någon varning på honom. Jag vet inte skälet som fick admins att gå med på detta - men det är nog något som varken du eller jag behöver veta.

Jag gillade också Börje - hoppas att han kan komma tillbaka - i någon form - när det som ev var hans problem är över.
2004-10-09, 20:19
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Nu är det ju så också med de nya reglerna som Admin informerat om att bannlysningar inte offentliggörs. Så att starta trådar eller att fråga om varför **** blivit bannad lär ju nog kanske inte generera ngt svar...
2004-10-09, 20:19
Medlem
reagans avatar
Citat:

Det var nog sannolikt detta: http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1397297&postcount=6

Synd, vettig kille som sagt.
2004-10-09, 20:21
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Faktiskt var det på egen begäran.

Vad jag vet så var det inte ens nära med någon varning på honom. Jag vet inte skälet som fick admins att gå med på detta - men det är nog något som varken du eller jag behöver veta.

Jag gillade också Börje - hoppas att han kan komma tillbaka - i någon form - när det som ev var hans problem är över.
Varför gick admin med på det? B.Larsson var nog den mest ödmjuke person jag sett på flashback. Han och Hagge3 är nog de mest sympatiska personerna här.

EDIT: Nu får ni ju ge er! Blev han bannad för att han upprepade en varnad användares inlägg??
2004-10-09, 20:21
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Nu är det ju så också med de nya reglerna som Admin informerat om att bannlysningar inte offentliggörs. Så att starta trådar eller att fråga om varför **** blivit bannad lär ju nog kanske inte generera ngt svar...
Jag startade inte den här tråden.
2004-10-09, 20:22
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Jag startade inte den här tråden.
eller att fråga om varför läs vad jag skriver
2004-10-09, 20:26
Moderator
Ruskigbusss avatar
Som jrosen mycket riktigt säger - och som jag för ett ögonblick glömde - så skall inte detta längre diskuteras.

Eftersom jag dock har redan yttrat mig - så NEJ han blev inte bannad pga något som står i någon tråd - vad jag vet.

Jag har fått uppfattningen att det var något väldigt privat - och som vi av respekt för Börje - inte bör forska vidare i.
2004-10-09, 20:26
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
eller att fråga om varför läs vad jag skriver
Jag fick väl ändå ett svar på en oförarglig fråga?
2004-10-09, 20:32
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag förstår inte vad det är med er? Vettiga personer som Ruskigbuss och Jrosen ifrågasätter inte alls admins beslut att banna Börje Larsson som nog är den som är närmast att vara altruist på detta forum. Skandal! Ni verkar vilja skicka iväg och banna de flesta härifrån.

Jag förstår inte denna politik.
2004-10-09, 20:34
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Jag förstår inte vad det är med er? Vettiga personer som Ruskigbuss och Jrosen ifrågasätter inte alls admins beslut att banna Börje Larsson som nog är den som är närmast att vara altruist på detta forum. Skandal! Ni verkar vilja skicka iväg och banna de flesta härifrån.

Jag förstår inte denna politik.

Men?! Det var på EGEN BEGÄRAN!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in