2013-06-27, 15:19
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Finns det en gräns för hur många trådar man kan prenumerera på? Jag verkar ha tappat en prenumeration på "Idag är jag glad för.." och jag har 859st prenumerationer? Den har funnits förr och jag har sett den i min prenumerationslista innan, senast imorse, men nu finns den inte där längre?

Whats up med det?
nej, jag har nästan 5000 prenumerationer, och det funkar bra. men om något buggat sig så kan du gå in i tråden och välja ämnesverktyg - "prenumerera på ämnet", så kanske det löser sig.

däremot så kan listan i kontrollpanelen bugga sig lite ibland (nya ämnen med prenumerationer) och inte visa ämnen trots att man inte läst senaste inlägget. så kolla listan under "prenumerationer" och inte listan i kontrollpanelen.
Senast redigerad av stillton 2013-06-27 kl. 15:23.
Citera
2013-06-27, 15:32
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Finns det en gräns för hur många trådar man kan prenumerera på? Jag verkar ha tappat en prenumeration på "Idag är jag glad för.." och jag har 859st prenumerationer? Den har funnits förr och jag har sett den i min prenumerationslista innan, senast imorse, men nu finns den inte där längre?

Whats up med det?
Finns det en gräns så är den hög. Jag har 13277 prenumerationer för tillfället och det fungerar fint. Enda gången prenumerationer försvinner är när en tråd raderas.
Citera
2013-06-27, 16:34
Medlem
Roibots avatar
Nån som vet varför svarsalternativen ser förjävliga ut i den här gamla tråden?
https://www.flashback.org/t6658
Citera
2013-06-27, 16:37
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Nån som vet varför svarsalternativen ser förjävliga ut i den här gamla tråden?
https://www.flashback.org/t6658
Tråden är från 2002. Forumet var inte vad det är idag på den tiden.
Citera
2013-06-27, 16:42
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tråden är från 2002. Forumet var inte vad det är idag på den tiden.
Det är också troligen en defekt från överföringen mellan tidigare phpBB och nuvarande vBulletin-lookalike.
Citera
2013-06-27, 17:09
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Finns det en gräns så är den hög. Jag har 13277 prenumerationer för tillfället och det fungerar fint. Enda gången prenumerationer försvinner är när en tråd raderas.

Försvinner de inte också om du blir avstängd en vecka? (Vilket vore djävligt jobbigt för dig micaele).
Citera
2013-06-27, 17:14
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Försvinner de inte också om du blir avstängd en vecka? (Vilket vore djävligt jobbigt för dig micaele).
Just det, missade det särfallet. Det ryktas om att alla prenumerationer raderas så fort du blir avstängd (flyttad till därför avsedd användargrupp), vare sig det handlar om sekunder eller veckor.

Vilket iofs vore rätt skönt, så man kunde börja om...
Citera
2013-06-27, 18:12
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Citat:
Just det, missade det särfallet. Det ryktas om att alla prenumerationer raderas så fort du blir avstängd (flyttad till därför avsedd användargrupp), vare sig det handlar om sekunder eller veckor.

Jo, de försvinner. Det ska finnas ett inlägg av en admin från yngre bronsåldern om detta. Det är som du påpekar en funktion i vBullen.

FAQ:n gav svar:

Citat:
Q: Jag blev avstängd och har släppts in igen, men nu är alla mina prenumerationer borta. Varför?
A: Det är tyvärr en begränsning i forumets mjukvara som ställer till det. Vid avstängning raderas alla prenumerationer och det är alltså inget vi gör som extra straff.

https://www.flashback.org/t1203116
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2013-06-27 kl. 18:15.
Citera
2013-06-27, 18:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Då är det därför jag har så få, var ju avstängd för ett kort tag sen
Citera
2013-06-27, 21:22
Medlem
AIKDaniels avatar
Tänkte höra med er, ifall man vill ge tips på nya funktioner eller förbättringar på forumet hur ska man gå tillväga då?
Citera
2013-06-27, 23:46
Medlem
stelapinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Den här tråden kanske passar dig? https://www.flashback.org/t1698845
Varför kommer inte jag in på den tråden?
Citera
2013-06-27, 23:50
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelapinnen
Varför kommer inte jag in på den tråden?
Vänta 1 månad så kommer du få tillgång till Laidback tror jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in