2013-01-26, 23:19
Medlem
Otems avatar
Om man av någon anledning skulle få för sig att rapportera ett inlägg som inte bryter mot någon regel, kan man få en varning då?
Citera
2013-01-26, 23:38
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Om man av någon anledning skulle få för sig att rapportera ett inlägg som inte bryter mot någon regel, kan man få en varning då?
Nej.
Citera
2013-01-27, 02:27
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Du ska / bör alltid rapportera ett inlägg som du tror bryter mot valfri regel, oavsett grad eller osäkerhet. Det är att uppmärksamma moderatorer - som tar beslut i frågan, vilket inte vi medlemmar gör - på något en annan lika dödlig människa bedömer uppseendeväckande. Det kommer aldrig att varnas för.
Citera
2013-01-27, 02:51
Medlem
Jofs avatar
Jag har ändrat mitt namn, min signatur, ska kolla om det funkar bara.
Citera
2013-01-27, 02:52
Medlem
Jofs avatar
Nä. Hur gör man?
Citera
2013-01-27, 02:54
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Nä. Hur gör man?
Det går inte att ändra ditt användarnamn.
Citera
2013-01-27, 03:14
Medlem
Jofs avatar
Tack Kuse
alternativt konto då - krävs annan epost adress?
Citera
2013-01-27, 14:00
Medlem
flashgrenades avatar
"Q: Gäller 18-årsgränsen retroaktivt?
A: Nej. Det kvittar om det i efterhand kommer fram att en användare varit under 18 när han eller hon blev medlem och började posta.
"

Har svårt att tolka denna regel
Blir en medlem avstängd om det kommer fram att h*n var minderårig när h*n startade kontot men inte är det längre?
Citera
2013-01-27, 14:13
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
A: Nej. Det kvittar om det i efterhand kommer fram att en användare varit under 18 när han eller hon blev medlem och började posta.
"

Blir en medlem avstängd om det kommer fram att h*n var minderårig när h*n startade kontot men inte är det längre?

Vad jag vet så är det så att ifall någon varit under 18 då de startade kontot och att de kommer fram så gör det ingenting, kan ju givetvis ha fel men det är vad jag har hört under min tid här.
Citera
2013-01-27, 14:15
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Börjar nog bli gnälligt men en klok Flashback-app väntar jag fortfarande på. Blev vi inte lovade en i slutet av 2011 att den skulle komma i mitten av 2012, och nu säger ni början av 2013.

Skulle vilja ha ett rakt svar från en Tekniker när den kommer, eller om projektet är lagt på is.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag kan ha missat det men jag har inget minne att vare sig mods, admins eller någon tekniker har lovat det.
Ingen app har utlovats men kookamunga nämnde att mobilversionen skulle vidareutvecklas/bli klar under början av året. https://www.flashback.org/sp41128603
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
text
Har du stulit Roger Perssons avatar?
Citera
2013-01-27, 14:23
Medlem
Hassebosse47s avatar
Jag läste vad ÅnkelGunnar har skrivit om att starta en tråd.
Men det han beskrev kan jag inte se.
Citera
2013-01-27, 14:27
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Tack Kuse
alternativt konto då - krävs annan epost adress?

Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
"

Nej, den gäller inte retroaktivt. Skriver du att du fyller 18 idag och du har haft kontot i tre år så åker du inte ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Hassebosse47
Jag läste vad ÅnkelGunnar har skrivit om att starta en tråd.
Men det han beskrev kan jag inte se.

Vad syftar du på nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in