2012-11-21, 23:23
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Det är bara moderatorer där som kan moderera det forumet så svaret på frågan blir ja.
I och för sig kan admins flytta trådar i alla forum men långsökt att de skulle behöva moderera i laidback.
Är det också Laidbacks moderatorer som avgör ifall en Laidback-tråd bör skickas till Evighetsdiskussioner?
Citera
2012-11-21, 23:28
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Är det också Laidbacks moderatorer som avgör ifall en Laidback-tråd bör skickas till Evighetsdiskussioner?

Japp det blir deras beslut vilka trådar de vill flytta.
Citera
2012-11-22, 09:36
Medlem
OfrivilligOfrihets avatar
Fick ett Pm som jag skulle svara på.
När jag skickade fick jag texten "Du är inte behörig till denna sida..." etc.

Vad beror det på? Har H*n blivit avstängd, för jag verkar ju inte ha blivit det iaf,?
Citera
2012-11-22, 10:06
Tekniker
kookamungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OfrivilligOfrihet
Fick ett Pm som jag skulle svara på.
När jag skickade fick jag texten "Du är inte behörig till denna sida..." etc.

Vad beror det på? Har H*n blivit avstängd, för jag verkar ju inte ha blivit det iaf,?

Det är p.ga en säkerhetsfunktion som inte är utformad särskilt bra. Det ska fixas, men se till att bara ha en flik öppen i taget med PM tills vidare.
Citera
2012-11-22, 21:56
Medlem
squeakys avatar
Har 2 nyfikna frågor , vilket subforum är populärast i antal visningar och inlägg och vilken tråd har haft flest antal inlägg?
Citera
2012-11-22, 22:26
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Jag behöver lite hjälp. Letar efter en tråd och jag vet att jag sett en tråd där man kan få hjälp med att hitta en specifik tråd. Men den hittar jag inte heller haha

Tråden jag söker: England ska börja skicka hem muslimer.

Tack på förhand
Citera
2012-11-22, 22:28
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern
Jag behöver lite hjälp. Letar efter en tråd och jag vet att jag sett en tråd där man kan få hjälp med att hitta en specifik tråd. Men den hittar jag inte heller haha

Tråden jag söker: England ska börja skicka hem muslimer.

Tack på förhand

Här kanske du kan få hjälp
https://www.flashback.org/t1477409
Citera
2012-11-28, 17:31
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Vissa moderatorer surfar inte osynligt. När de besöker Outlaw, vad står det då i "senaste aktivitet", när man besöker deras profil? För oss vanliga användare. Jag har aldrig sett någon moderator besöka det forumet, så jag antar att det är skyddat.
Citera
2012-11-28, 18:38
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Vissa moderatorer surfar inte osynligt. När de besöker Outlaw, vad står det då i "senaste aktivitet", när man besöker deras profil? För oss vanliga användare. Jag har aldrig sett någon moderator besöka det forumet, så jag antar att det är skyddat.
Forum man inte har rätt till syns mycket riktigt inte i "Senaste aktivitet" på andra användare.

admin4
Citera
2012-11-28, 19:45
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Syns och syns, vad jag förstår brukar det stå "Tittar på startsidan Flashback Forum @ 19:40" när man gör vissa saker. Det är vad jag sett mer regel än undantag vad jag förstår. Det som jag sett förutom det är "Svarar i ämnet Ämnesrubrik", "Tittar i ämnet Ämnesrubik", "Tittar i kontrollpanelen", "Privata meddelanden" och "Administratörens kontrollpanel".
Citera
2012-11-28, 20:21
Medlem
kuddenchristos avatar
https://www.flashback.org/sp40614239

Är den fejkade nakenbilden på Lola tillåten här? Hon är ju under 18 år.
Citera
2012-11-29, 18:01
Medlem
Tar å prövar en fråga här innan jag startar en tråd.

Finns det någon existerande tråd eller utredning som tar upp hur många procent av FB-användarna som inte är SD-sympatisörer, rasister, nazister osv? Alltså PK-människor, vänstersympatisörer och vanliga Svenssons med åsikter som inte är som SD:s eller höger om det partiet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in