2004-09-13, 17:22
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,532242,00.html

Nå, detektiver?
2004-09-13, 17:43
Medlem
M2ks avatar
Det lär väl sippra ut, även om man säkert gör sitt bästa att tysta ner det hela.

Tänker på en parallell protest på sin tid, då skådespelaren Arne Källerud hällde bensin över sig och tände på, befinnande sig utanför entrén till Lokala skattemyndigheten i Nacka. Myndigheten hade 'förföljt' AK med skönstaxeringar under ett antal år, han fick ingen rättelse, och valde till slut att ända sitt liv i en förtvivlad och sista protest. Om detta finns inget att hämta på nätet. Sökt förgäves, verkar som det inte existerar i sökmotorernas databaser.
2004-09-13, 18:02
Medlem
crippas avatar
Du är sent ute grabben! Jag startade en tråd om detta redan i morse.
2004-09-13, 18:20
Medlem
berranisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Det lär väl sippra ut, även om man säkert gör sitt bästa att tysta ner det hela.

Tänker på en parallell protest på sin tid, då skådespelaren Arne Källerud hällde bensin över sig och tände på, befinnande sig utanför entrén till Lokala skattemyndigheten i Nacka. Myndigheten hade 'förföljt' AK med skönstaxeringar under ett antal år, han fick ingen rättelse, och valde till slut att ända sitt liv i en förtvivlad och sista protest. Om detta finns inget att hämta på nätet. Sökt förgäves, verkar som det inte existerar i sökmotorernas databaser.

Att du inte hittar något, beror nog på att det inte har hänt. Jag har aldrig hört talas om att Arne Källerud skulle ha tagit livet av sig.
2004-09-13, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Tänker på en parallell protest på sin tid, då skådespelaren Arne Källerud hällde bensin över sig och tände på, befinnande sig utanför entrén till Lokala skattemyndigheten i Nacka.
Det var som fan. Har ofta undrat var han tog vägen.
2004-09-13, 18:22
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berranisse
Att du inte hittar något, beror nog på att det inte har hänt. Jag har aldrig hört talas om att Arne Källerud skulle ha tagit livet av sig.
En hoax, mao?
2004-09-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Du är sent ute grabben! Jag startade en tråd om detta redan i morse.

Jag ser inte tråden här....
2004-09-13, 20:16
Medlem
crippas avatar
Här:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=149013
2004-09-13, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Här:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=149013

Det gick åt skogen. Du länkade, i annat forum, till en notis som inte fanns. Det känns mer på plats att länka rätt och lägga den under skvaller.
2004-09-13, 20:23
Medlem
crippas avatar
Nä... jag länkade till tråden "Nyheten som försvann" som handlar om den TV-anställde som tidigt i morse kedjade fast sig i TV-huset.
2004-09-13, 22:26
Medlem
Pellenezs avatar
Oki, nu finns det två trådar som samma sak. Jag låser denna och flyttar den andra till skvaller.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in