Citat:
Ursprungligen postat av Myokardiet
Skenbar orimlighet, framdukat utav ädlaste sort. Sobert tänkt, sade ormen till äpplet. Stanken från din avföring, göder sävligt, den mustasch som bär upp ditt ansikte. :mad:
Din ovilja att debattera denna tråds ämne, att för en enda sekund fundera över de faktiska svar du fått i sakfrågan säger mer om dig än om oss övriga. Jag försökte vid ett tillfälle, tidigare i tråden, men fick kryptisk gallimatias till svar.
Det är skillnad på att förstå och att acceptera. Du behöver inte acceptera våra åsikter, men när du inte ens anstränger dig för att förstå att det finns människor som inte tycker likadant som dig, utan i stället fortsätter predika via kryptiska formuleringar och därtill adderar arroganta svar om att du är dina meddebattörers överman...
Flashback Forum är ingen tävling om vem som har de mesta och bästa åsikterna, och definitivt ingen dito om vem av oss som 'ska vinna'. Varför är det så svårt för dig att närma dig oss övriga, om inte annat på det språkliga planet? Om du vill agera profet, varför inte predika på ett språk som folk begriper?
Eftersom du gillar citat:
Jag måste följa dem. Jag är ju för fan deras ledare! - Andrew Bonar Law