2006-02-08, 00:42
Medlem
De har gått ut officiellt med att det kommer en till Expansion. Denna verkar då innehålla Necrons och Tao.

Winter assault tillför inte spelet så mycket i SP. Kampanjerna är för korta. Mycket kul i MP dock.
Citera
2006-02-08, 00:48
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacon
De har gått ut officiellt med att det kommer en till Expansion. Denna verkar då innehålla Necrons och Tao.

Winter assault tillför inte spelet så mycket i SP. Kampanjerna är för korta. Mycket kul i MP dock.
Sant, stort är det inte. Totalt runt 11 missions, för bägge sidor.

Det är mest för att man får mer raser/kartor som jag vill ha expansionerna. Lite tyranids, med enorma massanfall vore fränt. Och jag skulle verkligen vilja se ett nytt Space Hulk, men det lär nog inte komma på ett bra tag.
Citera
2006-10-24, 17:39
Medlem
Ralle_s avatar
Har en liten fråga, Kan man spela som Tyranids?
Är bra sugen på det, får väll se om jag orkar rensa datorn på plats nu ikväll kanske.
Citera
2006-10-24, 17:42
Medlem
Hardtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Har en liten fråga, Kan man spela som Tyranids?
Är bra sugen på det, får väll se om jag orkar rensa datorn på plats nu ikväll kanske.

Nej, det går inte, tyvärr..
Citera
2006-10-24, 20:03
Medlem
Ralle_s avatar
Okej, får se ifall jag orkar "köpa" det ikväll.
Måste rensa först.
Citera
2008-02-21, 21:30
Medlem
manwhor3s avatar
Iställer för att starta en ny tråd, så gör jag lite återupplivnings försök på denna

Söker efter ett roligt spel att döda lite tid med.
Får gärna vara på nivå med starcraft, med att det inte kräver så jäkla mycket koncentration, dom gånger man inte vill att det ska göra det.

Också ska det ju vara roligt/lättsamt i mp.
Men jag hittar inge bra info om hur detta spel är att lira.
Är det likt CoH, med att man inte har singel enheter uta grupper man styr.

Och producerar man saker och ting, eller "droppar" dom bara in när man håller olika områden??

Läste om att det va en ny exp på g, så det borde väl betyda att det fortfarande finns en hel del spelare?

Hoppas någon förstår vad för slags info jag är ute efter.
Citera
2008-02-22, 06:29
Medlem
Etchions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manwhor3
Söker efter ett roligt spel att döda lite tid med.
Får gärna vara på nivå med starcraft, med att det inte kräver så jäkla mycket koncentration, dom gånger man inte vill att det ska göra det.

Också ska det ju vara roligt/lättsamt i mp.
Men jag hittar inge bra info om hur detta spel är att lira.
Är det likt CoH, med att man inte har singel enheter uta grupper man styr.

Och producerar man saker och ting, eller "droppar" dom bara in när man håller olika områden??

Läste om att det va en ny exp på g, så det borde väl betyda att det fortfarande finns en hel del spelare?

Hoppas någon förstår vad för slags info jag är ute efter.

Asså Starcraft är ju i en egen liga

Men visst, Roligt i MP, Man styr grupper (med vissa undantag för "hjältar"(Inget expande utan bara lite bättre snubbar)), Man "bygger" gubbar och baser som i SC (Men man kan droppa med vissa raser ), Vet inte hur spelarbasen ser ut atm då jag inte lirar MP längre.
Citera
2013-11-14, 13:44
Bannlyst
Kört några missions och uppskattar det storskaliga jämfört med DoW2 men i övrigt vetifan. Jag kommer fortsätta spela igenom det för att se om det lossnar men det känns lite otydligt och kaotiskt med kontroller och olika upgraderingar och så. Och så är spelet gammalt såklart men jag försöker ha överseende med det. Jag tycker de gjorde en riktigt bra grej i att det var lättare att bara ha fyra units att kontrollera i DoW2. Älskade dom spelen, och Space Marine (PS3) älskade jag ännu mer.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in