2004-09-11, 04:44
Medlem
BlueDucks avatar
Jag har haft fungerande klickbara länkar tills för några dagar sedan. Nu får jag bara upp en sida med "Åtgärd avbröts" och adressen res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/navcancl.htm i adressfältet. Bara efter att ha klickat på länken om och om igen, ungefär 4-5 gånger, kommer sidan upp. annars är det klipp ut och klistra som gäller för mig, vilket är rätt jobbigt i längden.
Jag har gjort precis som Irrbloss instruerat här, men det bli lika i alla fall.
Jag hade kunnat posta detta i hans tråd om ämnet, men eftersom jag inte tror att det har något med Ext link att göra, gjorde jag en ny tråd. Hoppas det är ok.
Är det nåt mes med min dator igen? jag kan inte mycket om sånt här, därför frågar jag. Hoppas nån kan hjälpa.
tack på förhand
Citera
2004-09-11, 05:27
Medlem
TheMPGs avatar
blir samma för mig, men väntar man ett par sekunder så redirectas man
Citera
2004-09-11, 05:32
Bannlyst
spyware/adware?
Citera
2004-09-11, 07:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlueDuck
Jag har haft fungerande klickbara länkar tills för några dagar sedan. Nu får jag bara upp en sida med "Åtgärd avbröts" och adressen res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/navcancl.htm i adressfältet. Bara efter att ha klickat på länken om och om igen, ungefär 4-5 gånger, kommer sidan upp. annars är det klipp ut och klistra som gäller för mig, vilket är rätt jobbigt i längden.
Jag har gjort precis som Irrbloss instruerat här, men det bli lika i alla fall.
Jag hade kunnat posta detta i hans tråd om ämnet, men eftersom jag inte tror att det har något med Ext link att göra, gjorde jag en ny tråd. Hoppas det är ok.
Är det nåt mes med min dator igen? jag kan inte mycket om sånt här, därför frågar jag. Hoppas nån kan hjälpa.
tack på förhand

ja du köp en ny
Citera
2004-09-11, 07:40
Medlem
BlueDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMPG
blir samma för mig, men väntar man ett par sekunder så redirectas man

jag har väntat rätt länge.. inget händer

Citat:
Ursprungligen postat av DeLuxe
spyware/adware?

har kollat spyware och sånt med ad-aware och spy-bot, vilket jag gör ganska ofta.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterMr
ja du köp en ny

den ÄR ny..
Citera
2004-09-11, 08:02
Bannlyst
res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/navcancl.htm

kommer fram här me men efter nåra>10 sekunder så e det helt ok

edit: du kanske måste klicka på nån reklam/banner emellanåt så funkar det fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera