Citat:
Ursprungligen postat av Thurrgood
Skojjar du?
Kom och snacka när du får riktiga problem, som skulle knäcka många. Du har inte upplevt någonting om du blir lack över att du inte kan sova. Bitchar över att du inte kan sova, det finns folk som blir misshandlade och våldtagna varje dag av sina föräldrar. Folk som lever i misär. Folk som blir dödade på gatan. Folk som tvingas tigga för att överleva. Har mycket problem jag själv men jag vet att de är ingenting mot vad andra uthärdar. Jag klagar inte, livet är vad man gör det till och just nu gör jag det till ingenting, enda jag har är mitt weed och min alkohol.
Psykiska påfrestningar? Du kan inte ha mycket till psyke. Du förtjänar en bitchslap för denna tråden.
Tack för att du påminner mig om självklarheter. Självklart finns det alltid de som har det värre, men det var inte riktigt det tråden handlade om. Här utgår jag ifrån mina personliga förutsättningar och förväntningar, inget annat.
Men du måste väl ändå hålla med mig lite i det jag säger? Har du en tenta dagen efter så ska du naturligtvis inte kunna sova, är du sen till något så går naturligtvis ditt färdmedel sönder, sitter du och dominerar på valfritt spel så får du naturligtvis BSOD etc etc.
Det är alla dessa små trivialiteter som i längden gör att man undrar om någon utsätter en för denna pers med flit eller om livet helt enkelt är uppbyggt av små irritationsmoment.
Mvh