2013-05-14, 18:09
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Detta Ämne kunde jag svara på lol , dock när det gäller sex och Porr så kan jag inte svara . Fattar inte varför det är så. Någon som vet ? Vad ska jag göra ? x)
Välkommen till FB. Läs nu SAMTLIGA trådar under FAQ.
Citera
2013-05-14, 18:09
Medlem
Citat:
Detta Ämne kunde jag svara på lol , dock när det gäller sex och Porr så kan jag inte svara . Fattar inte varför det är så. Någon som vet ? Vad ska jag göra ? x)

Här har du orsaken.https://www.flashback.org/t1798846

Skriv 16 ordentliga inlägg som ger postcount.Vänta i ca ett dygn sen är det bara att skriva.
Citera
2013-05-14, 18:10
Bannlyst
Citat:

Forumet gör en automatisk scan för att se vissa forumdelar kan vara dåliga för varje användare, så att inte nazister flockas i politiktrådar och så, du fick antagligen utslag på sex- och porrmissbruk. Det finns egentligen inget du kan göra åt saken, bara att ge upp den forumdsdelen.

Citera
2013-05-16, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Betteri
Forumet gör en automatisk scan för att se vissa forumdelar kan vara dåliga för varje användare, så att inte nazister flockas i politiktrådar och så, du fick antagligen utslag på sex- och porrmissbruk. Det finns egentligen inget du kan göra åt saken, bara att ge upp den forumdsdelen.

Seriöst ? Alla ska väl få Svara på vilket ämne dem vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in