Citat:
Ursprungligen postat av John.Doe
Sure han borde självklart inte ha ställt sig i häcken på dig, men nog fan ska du väl klara av att köra därifrån utan att backa/rulla in i honom. Självklart var det inte mer än rätt att du fick stå för skylten. Att du dessutom kör därifrån trots att du märker att du backat/rullat in i honom är verkligen inte klyftigt.
Shit happends, men att starta tråd och gnälla på fb för att du inte kan hantera bilen är väl sådär.
Så under dina år av erfarenhet så har du ALDRIG NÅGONSIN rullat bakåt 10cm? Om du nu ens har nån erfarenhet dvs.
Jag är inte helt oskyldig i dramat, MEN det var mer hans fel än mitt.
Nu var det ju inte riktigt så det gick till herrn, grejen är att jag knappt kände att jag nuddade honom, Men jag stannade upp en stund och tänkte efter, Sedan ser jag gubbjäveln stå och vifta bakom och då förstod jag ..
Hur fan har det här kommit in på att jag inte kan hantera en bil om jag får fråga?
Är det nån som kan hantera en bil är det väl gubbjäveln som ställer sig så nära. Om man har en snutta vett i huvudet så fattar man väl att man inte ställer sig så nära framförvarande bil, Eller?
Men men Mr "Bil-Hanterings-Experten" haha