2011-03-10, 20:48
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Jaha. OK då. Sverigedemokrater får heta vad de vill, bara de gör sitt jobb ordentligt. Fast gärna inte Ali Talibani, Mongo Kabongo eller Dräggan Ligistic.

Men att PI och SD hade tätare förbindelser än vad båda parter ville ge sken av utåt, det hade man nog redan anat. PI har seglat upp som en riktig maktfaktor i nymedia.

Det blir dock besvärligt om det ska vara vattentäta skott mellan partiet Sd och denna iofs som sådan fristående mediekanal. Det skulle försvaga båda. Hoppas att det kan komma till ett modus vivendi där SD-representanter kan skriva på PI iaf då och då.

Det räcker gott och väl om PI kan vara "oberoende sverigedemokratisk" ungefär som dagstidningar brukar ha en politisk åskådning.
Citera
2011-03-10, 20:53
Medlem
popeondopes avatar
Att en judisk transa driver sidan förvånar mig inte. PI är en sionistisk skitsida. Fria tider är hundra gånger bättre.
Citera
2011-03-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeondope
Att en judisk transa driver sidan förvånar mig inte. PI är en sionistisk skitsida. Fria tider är hundra gånger bättre.
Fria tiders nyhetsselektering och censur hade fått mannen på min avatar att bli alldeles till sig av förtjusning.
Citera
2011-03-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Jaha. OK då. Sverigedemokrater får heta vad de vill, bara de gör sitt jobb ordentligt. Fast gärna inte Ali Talibani, Mongo Kabongo eller Dräggan Ligistic.

Men att PI och SD hade tätare förbindelser än vad båda parter ville ge sken av utåt, det hade man nog redan anat. PI har seglat upp som en riktig maktfaktor i nymedia.

Det blir dock besvärligt om det ska vara vattentäta skott mellan partiet Sd och denna iofs som sådan fristående mediekanal. Det skulle försvaga båda. Hoppas att det kan komma till ett modus vivendi där SD-representanter kan skriva på PI iaf då och då.

PI och SD rök ju ihop (om pengar), och PI ville därför inte längre skriva något som hade att göra med SD.

Citat:
Ursprungligen postat av Netlimiter.v1.30
Fria tiders nyhetsselektering och censur hade fått mannen på min avatar att bli alldeles till sig av förtjusning.

Nu är det ju snarare Politiskt Inkorrekt som censurerar.
De har även skrivit rakt ut att de censurerar "ND-åsikter", "judesnack" och kritik mot Israel.

När sidor som Politiskt Inkorrekt är för politiskt korrekta för att förmedla sanningen får man söka sig till sajter som Fria Tider.
Citera
2011-03-10, 21:16
Medlem
Tigerlols avatar
Chang Frick ligger inte bakom PI.
Dock är han en av personerna som skriver på sidan. Eller han gjorde iallafall.

Intressant dock hur Kristianstadsbladet kan vrida allt.

Jag var med när han gjorde det där samtalet till ungdom mot rasism
Det var en skoj sak.
Han sa att han var från Kristianstad och var frilansjournalist och skulle göra en artikel. Dock inte för vilken tidning.

Han ringde och undrade om personen som var ordförande hade en dold-agenda som de påstod att SD har. Han tog bland annat upp att ordförandes eller om det var den som hade pressansvaret hade ett telefonnummer som slutade på 88. http://www.umr.nu/Urix.aspx
Citera
2011-03-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerlol
Chang Frick ligger inte bakom PI.
Dock är han en av personerna som skriver på sidan. Eller han gjorde iallafall.

Intressant dock hur Kristianstadsbladet kan vrida allt.
Läste du artikeln?
Citera
2011-03-10, 21:48
Medlem
Tigerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Läste du artikeln?

Jag svarade bara på första posten. Borde kanske quotat.

Men som sagt det står i artiklen så skrev han det sista inlägget i Oktober. Så kalla att han skriver på PI fortfarande är kanske lite att ta i?
Citera
2011-03-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag undrar hur mycket pengar SD förmedlar till PI. Tänk om skattepengarna går till PI?

Inte tillräckligt mycket då eftersom PI bröt med SD för nån månad sen.
Citera
2011-03-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag undrar hur mycket pengar SD förmedlar till PI. Tänk om skattepengarna går till PI?

Ja tänk....vem bryr sig? Det vore en välgärning.
Värre är om skattepengar går till Expo....
Citera
2011-03-10, 23:29
Medlem
Transvestit, jude, zigenare och Sverigedemokrat: http://www.nationell.nu/2011/03/10/transvestit-jude-drivande-skribent-bakom-politiskt-inkorrekt/

Som dessutom skriver homoerotiska dikter till Expo.

Han verkar åtminstone vara en skön typ...
Citera
2011-03-10, 23:45
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HH74
Jag undrar hur stort EXPO:s personregister är. Troligtvis hundratusentals människor. Och troligtvis en hel del info som skickas vidare till ADL och andra liknande organisationer.

Får man ha ett sånt register ens? Det finns väl jävligt strikta regler för hur man får ha personregister om jag inte minns fel. Men det kanske inte gäller statsfinansierade antirasitorganisationer som kämpar mot dödsrasister?
Citera
2011-03-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Får man ha ett sånt register ens? Det finns väl jävligt strikta regler för hur man får ha personregister om jag inte minns fel. Men det kanske inte gäller statsfinansierade antirasitorganisationer som kämpar mot dödsrasister?
Expo bryr sig inte om vad man får och inte får. De har sådana register och har länge haft det. De har hela arkiv med material om "nazister" och till och med sverigedemokrater och använder olagliga metoder som datastöld för att komma över medlemslistor och elektronisk kommunikation. Självklart bryr sig inte staten eftersom Expo har statligt sanktionerade åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in