2017-09-20, 12:11
Medlem
Cowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Alltså fy helvete vilken usel början på en säsong. Vad i helvete är det jag tittar på? Den här skiten lägger jag inte en till sekund på.
Känner du igen dig i "they took our jobs"-packet och blev lite kränkt?
Citera
2017-09-20, 13:11
Medlem
mrtowlies avatar
Att de återanvände och gjorde sån stor grej av "they took our jobs"-gänget visar att de börjar få lite tomt på idéer.

Jag undrar om inte detta är den sista Southpark-säsongen vi får se tyvärr.
Citera
2017-09-20, 14:16
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Både du och jag vet att du kommer se nästa avsnitt..

Det blir efter säsongen är slut, det kan jag garantera.

Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Känner du igen dig i "they took our jobs"-packet och blev lite kränkt?

Ja det kände jag igen, det va knappt roligt första gången men helvete så tjatigt det var nu.

Ni kan väl inte på allvar mena att detta avsnittet var ett bra SP-avsnitt? Minns ni hur bra det har varit? Minns ni att Cartman har malt ner människor till paj och matat deras son med pajen? Eller lurade Butters att civilisationen gått under så han skulle få gå på ett födelsedagskalas? Det var roliga Cartmanavsnitt.

Eller Warcraft-, Fishsticks-, Sagan om ringen- eller Super Best Friends-avsnitten? Det var trevliga nutidsobservationer.

Eller alla Randy-avsnitt där han briljerat, fy fan så roligt det har varit.

Men nej jäklar så dåligt detta avsnitt var. Det var fan det sämsta SP-avsnittet jag kan komma på. Otroligt, jag trodde inte det var möjligt att klämma ur ett sån fiasko. Uselt, riktigt uselt.
Citera
2017-09-20, 15:23
Medlem
Cowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Ni kan väl inte på allvar mena att detta avsnittet var ett bra SP-avsnitt? Minns ni hur bra det har varit? Minns ni att Cartman har malt ner människor till paj och matat deras son med pajen? Eller lurade Butters att civilisationen gått under så han skulle få gå på ett födelsedagskalas? Det var roliga Cartmanavsnitt.
Dessa avsnitt var kanske värda 10/10 i betyg ja, men detta är åtminstone värt 6-7 i min bok. Även "mediokra" SP-avsnitt är fortfarande roliga och betydligt bättre än minst 98% av all annan skit som produceras för TV.
Citera
2017-09-20, 16:24
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Dessa avsnitt var kanske värda 10/10 i betyg ja, men detta är åtminstone värt 6-7 i min bok. Även "mediokra" SP-avsnitt är fortfarande roliga och betydligt bättre än minst 98% av all annan skit som produceras för TV.

En stabil femma får det av mig. På grund av jag endast fnissade till en gång. Om vi ska snacka sjua måste jag skratta högt minst 2 gånger. När det är 9-10 ser jag om avsnittet omedelbart en gång till (worldcraft, apple-avsnittet med steve jobs)
Citera
2017-09-20, 16:43
Medlem
framtands avatar
Citat:

Jag håller med!
Mediokra SP-avsnitt är fortfarande högt rankat jämfört med det mesta som finns att titta på. Skulle säga att de sämsta SP-avsnitten ligger på en 5a, och de är sällsynta. Men det här var en stabil 3a. Det är liksom dåligt för ett Simpson-avsnitt (som jag inte ens tittar på mer än sporadiskt någon gång per år för att det är så dåligt), men fullständigt katastrofalt för SP.

Nej, jag kommer inte titta på denna säsong, mitt intresse dog helt. Efter förra sega säsongen som släpade sig fram var det här spiken i kistan.

Kommer fortfarande se det, men i ett svep efter säsongen är klar. Men lyfter det sig inte efter det så blir det nog sista säsongen för min del. På den här nivån finns det mycket annat som är betydligt bättre på alla sätt.
Citera
2017-09-21, 10:45
Medlem
Gillade avsnitt 1, men dagens avsnitt var uselt. Troligtvis sämsta episoden någonsin. Tweek är tveklöst south parks sämsta och mest irriterande karaktär.

Vore trevligt om de droppade presidenten och twitter.

Avsnitt 1: 7/10
Avsnitt 2: 1/10
Citera
2017-09-21, 11:07
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsteve2
Gillade avsnitt 1, men dagens avsnitt var uselt. Troligtvis sämsta episoden någonsin. Tweek är tveklöst south parks sämsta och mest irriterande karaktär.

Vore trevligt om de droppade presidenten och twitter.

Avsnitt 1: 7/10
Avsnitt 2: 1/10

Kan bara hålla med..
Varför i hela friden ska dom blanda in politik i SP..
Så sjukt jäkla tråkigt...
Tweek och Towelie kan dom gott göra sig av med..
Citera
2017-09-21, 11:46
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Kan bara hålla med..
Varför i hela friden ska dom blanda in politik i SP..
Så sjukt jäkla tråkigt...
Tweek och Towelie kan dom gott göra sig av med..

Va, vad sa du om Towelie??

Jag mår psykiskt dåligt över hur uselt SP har blivit. Det här avsnittet var lätt det sämsta sedan start. Och Craig och den synnerligen irriterande Tweek är gay nu alltså? Vad fan.
Citera
2017-09-21, 13:11
Avslutad
R.I.P South Park

Alla förhoppningar man hade om att det skulle lyfta igen är döda.
Citera
2017-09-21, 16:42
Medlem
JoeBidens avatar
Bar jag som gillade gårdagens avsnitt
Citera
2017-09-21, 16:47
Avstängd
Halloween2s avatar
Cartman är så tråkig sen förra säsongen. Gillar inte alls hur han är nu. Och sen att man drar in politiken igen, sa de inte denna säsong skulle bara vara random avsnitt typ?

Detta börjar bli som de senare simpsons säsongerna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in