2011-03-08, 09:35
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Hej,

Jag har läst familjen Wixtröms blogg. http://wixtrom.blogspot.com/ sedan många år och tycker själv om att fotografera.

Nästa vecka är det dags för årets bild 2011 och jag kom att tänka på att jag geniunt undrade över hur Peter faktiskt mår, speciellt eftersom det är tyst på bloggen.

Peter fick testikelcancer och opererades i december 2010.

Är det någon som vet hur det går för honom?
Citera
2011-03-10, 08:28
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Ingen som vet något??
Citera
2011-03-10, 12:00
Medlem
Det är nog något som bara de närmsta har koll på men vi får verkligen hoppas att allt går bra för honom och att han tar sig tillbaka till jobbet som den duktige och drivande fotografen han är!

Dessutom kommer vi nog troligtvis få höra hans namn nästa vecka när det står klart att det är han som har tagit årets bild skulle jag tro. Heja heja =)
Citera
2011-03-10, 14:57
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Klart han tar hem årets bild, eller rättare sagt så SKA han göra det. Ingen slår ju den bilden (för Er oinvigda, det är bilden med den svenske terrorister när han ligger avliden med alla saker runt omkring sig).
Citera
2011-03-10, 15:26
Bannlyst
Wixtröm har varit ihop med Slitzmodellen Jenny Mattsson.
Citera
2011-03-23, 19:07
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HairyMenNeedLove
Klart han tar hem årets bild, eller rättare sagt så SKA han göra det. Ingen slår ju den bilden (för Er oinvigda, det är bilden med den svenske terrorister när han ligger avliden med alla saker runt omkring sig).

Jo det är ju skitsvårt att ta kort på ngn som är död... Riktigt svårt!
Citera
2011-03-23, 21:55
Medlem
showbizs avatar
Han stökade runt rätt ordentligt på Stureplan för några år sedan, och låg runt en hel del... samtidigt som han deltog i reportage med vinklingar som "killar som utnyttjar tjejer"... Rätt mycket dubbelmoral alltså. Men det är väl mer regel än undantag när man jobbar på Sveriges vidrigaste tidning.
Citera
2011-03-25, 08:27
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Han stökade runt rätt ordentligt på Stureplan för några år sedan, och låg runt en hel del... samtidigt som han deltog i reportage med vinklingar som "killar som utnyttjar tjejer"... Rätt mycket dubbelmoral alltså. Men det är väl mer regel än undantag när man jobbar på Sveriges vidrigaste tidning.

Sånt är väl iof oväsentligt? Tkr man om att ligga så ska man få göra det.
Han väljer väl inte reportage fritt liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in