2011-03-08, 04:49
Medlem
Rynes avatar
Att jämföra Flashback med ett pyramidsystem tycker jag att tråden ska flyttas till "Konspirationer och alternativa teorier"
https://www.flashback.org/f40
2011-03-08, 05:04
Medlem
Flashborns avatar
Tycker att moderatorerna gör ett otroligt bra jobb, dom får ju inte ens betalt.

Mvh
2011-03-08, 06:44
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri

Det kan inte vara så att nya användare (liten postcount) i större utsträckning inte har koll på reglerna?

Samma tror jag. Nya användare är nog inte insatta i reglerna och det är ju inte direkt svårt att göra en övertramp isf. Jag fick en tillsägelse för 1/2 år sedan, så det argumentet fallererar också.

Jag måste även fråga: Tror du verkligen att moderatorerna sitter och diskuterar "Nu har Serung gjort reklam för. Sin blogg igen. Tillsägelse?" och någon svarar "Äsch, det är ju bara gamla Carl. Låt honom vara."

Edit: Borde inte du få tillsägelse för missvisande rubrik? Jag hittade ingen fastställd fakta eller några bevis som pekade på favorisering.
Senast redigerad av dannywtf 2011-03-08 kl. 06:52.
2011-03-08, 07:29
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Mer än en högpostare har i tråden berättat att han fått en tillsägelse eller varning, vilket är fullt tillräckligt för att skjuta TS tes i sank. Ett gäng tillsägelser är dessutom utdelade för brott mot 0.03 och 0.06.

· KLICK ·

// Mod
2011-03-08, 08:26
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1st
Jag trodde att varje moderator agerade professionellt på denna sida, och att de lade sina egna värderingar åt sidan. Det trodde jag var en självklarhet. Gör dom inte det, skulle jag utan tvekan kunna bli en så fan mycket bättre moderator än 90% av det patrask som Flashback har att röra sig med idag. Många moderatorer lider av storhetsvansinne, helt enkelt.
Du är välkommen att kontakta mig eller någon annan admin med exempel om du anser att någon moderator agerat efter sina egna värderingar istället för enligt regelverket. Vi har en konstruktion som gör att det är mycket svårt för en enskild moderator att agera felaktigt, och en moderator kan inte på egen hand stänga av någon användare.

Min uppfattning är att moderatorerna är mycket professionella. Skulle någon låta egna värderingar påverka modereringen så blir man inte långvarig som moderator.

admin4
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in