2011-03-06, 03:32
Medlem
-TRINIX-s avatar
Jag kollade runt lite men hittade inget och vet inte riktigt vart jag ska fråga om det.

Jag undrar om det finns en funktion så jag kan få upp lista med enbart trådar som jag har skrivit i innan? Man kan göra så att man ser alla sina inlägg i en historik men jag vill gärna se en lista med alla trådar som jag tidigare skrivit i. Då behöver man inte manuellt så att säga gräva fram alla trådar.
Jag brukar nämligen använda denna funktion varje gång jag får in på andra forum för att lätt kolla om jag har fått respons i trådar jag har skrivit i.
Citera
2011-03-06, 03:35
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TRINIX-
Jag kollade runt lite men hittade inget och vet inte riktigt vart jag ska fråga om det.

Jag undrar om det finns en funktion så jag kan få upp lista med enbart trådar som jag har skrivit i innan? Man kan göra så att man ser alla sina inlägg i en historik men jag vill gärna se en lista med alla trådar som jag tidigare skrivit i. Då behöver man inte manuellt så att säga gräva fram alla trådar.
Jag brukar nämligen använda denna funktion varje gång jag får in på andra forum för att lätt kolla om jag har fått respons i trådar jag har skrivit i.

Du kan ju använda "Mina citerade inlägg" för att se om du fått respons?
Citera
Medlem
DeckardCains avatar
Finns ingen sån funktion vad jag vet, vad är det för fel på "Mina citerade inlägg" för att se ifall någon har svarat dig? Eller gå in under kontrollpanelen och göra så att ämnen du skrivit i automatiskt hamnar under prenumerationer, så kan man där se vilka som fått nya inlägg.
Citera
Medlem
Ska väl funka prenumererar?
Citera
2011-03-06, 03:36
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted

Ingen idé, han kommer ju ändå inte hitta hit
Citera
2011-03-06, 03:45
Medlem
-TRINIX-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Haha mr. funny guy. You were wrong, addade denna tråd i bokmärken >_>
Men ehm, jag fixade så att trådar jag skriver i automatiskt blir addade i prenumerationer.
Och det där med "mina citerade inlägg", först och främst har jag inte hittat det och sen är det inte alla som citerar.
Citera
2011-03-06, 03:46
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
I och med att hans inlägg blev citerat, jo. Annars kan han se att det skrivits i tråden genom att klicka på "mina startade trådar".
Citera
2011-03-06, 03:47
Medlem
reWindizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted

Jomen, jag förstår vad han menar. Det är ju ganska ofta man får svar utan att citeras i mindre trådar. De är ju visserligen lättare att ha överblick på men man måste hålla koll på att man skrivit i den - lite jobbigt att flippa fram och tillbaka mellan "mina inlägg" och "mina citerade inlägg".

Men visst, i-landsproblem!

Edit: Fast nu ser jag ju att det finns fina förslag på lösningar på detta. Kanske får ta och pilla på mina inställningar också..
Citera
2011-03-06, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TRINIX-
Haha mr. funny guy. You were wrong, addade denna tråd i bokmärken >_>
Men ehm, jag fixade så att trådar jag skriver i automatiskt blir addade i prenumerationer.
Och det där med "mina citerade inlägg", först och främst har jag inte hittat det och sen är det inte alla som citerar.
Så du tog mitt förslag verkar det som, varsågod!
Citera
2011-03-06, 04:10
Medlem
-TRINIX-s avatar
Nu är det smidigt och fint, har fått gå in på alla trådar jag skrivit i genom att kolla alla mina tidigare inlägg, gå in i trådarna och lägga till dem. Mycket lättare att hålla koll nu, lite dåligt att ett forum som FlashBack inte har detta på automatik, till och med pokemonforumet.se har denna underbara funktion, var faktiskt jag som requestade den där. Och ja, tänk fan att jag råkar gilla Pokemon, spelen är rätt roliga >_>
Fast jag lämnade forumet för några timmar sen, kommer nog inte gå tillbaka, för många n00bs och små-kids där.

Aja, så här ska det liksom se ut:

http://img18.imageshack.us/img18/2813/smidigtochbra.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in