2011-03-05, 04:00
Medlem
MonkeyPlas avatar
Jag vill minnas att det tidigare funnits en möjlighet att när man rapporterar välja:

"0.00. Vet ej"
Själv valde jag ofta detta alternativ för att rapportera inlägg som i och för sig inte var helt OT men höll en så låg klass att de uppenbart borde rensas bort enligt KFK.

Blev det ett problem för MODS att folk inte orkade välja kategorier, eller har jag bara inbillat mig att alternativet funnits?
Citera
2011-03-05, 04:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyPla
eller har jag bara inbillat mig att alternativet funnits?
Nej du är inte mentalt sjuk, det har tagits bort.
Citera
2011-03-05, 04:26
Medlem
skogsbärets avatar
0.0 finns längst ner i listan nu
Citera
2011-03-05, 04:58
Medlem
Ondves avatar
Som ovan skrev så ligger den längst ner nu. Syftet med detta känns ganska solklart. Undertecknad känner sig nästan lite skamsen nu när man tänker tillbaka på alla gånger man rapporterat för 0.0 av lathet istället för att angivit den exakta regeln som brutits mot
Citera
2011-03-05, 11:21
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Ja, 0.00 är lagt längst ner i listan numera. Det tycktes vara "för enkelt" att rapportera för 0.00 istället för rätt alternativ, vilket försvårade vår prioritering av rapporterna.

admin4
Citera
2011-03-05, 19:01
Medlem
MonkeyPlas avatar
Aha, nu ser jag den. Jag var tvungen att rulla ned listen för att komma ned till 0.00

Då vet jag. Det känns ju rimligt att uppmuntra folk till att specifiera sina rapporter tydligare.
Citera
2011-03-06, 00:07
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Som ovan skrev så ligger den längst ner nu. Syftet med detta känns ganska solklart. Undertecknad känner sig nästan lite skamsen nu när man tänker tillbaka på alla gånger man rapporterat för 0.0 av lathet istället för att angivit den exakta regeln som brutits mot
Tror det har hänt alla de, 10-20 gångerna jag rapporterat ett inlägg.
Bra ändring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in