2011-03-12, 00:09
Medlem
Stormorfars avatar
Är det tillverkningsdatumet är det väl lugnt. Jag köpte samma skit på apoteket och dom sa att den höll ca 30 dagar efter man öppnat den.
Citera
2011-03-12, 00:20
Medlem
labambayos avatar
Skulle tippa på att det inte är någon fara, dom flesta bäst före datumen är mest bara för att du inte ska kunna klaga utifall att det är något fel, better safe than sorry helt enkelt. Prova bara, det värsta som kan hända är väl att ju ingenting händer :P
Citera
2011-06-08, 18:08
Medlem
Hej,

Om datumet har gått ut ska du få en ny. Även om det kan funka utan problem så kan du också bli skit av det.

30 dagar efter att du har öppnat den ska du helst byta ut den.

Nässpray är INTE att rekommendera eftersom dom BARA är godkända att använda i näsan, konsekvenserna om det skulle finnas ett ämne som är ofarligt i näsan men är farligt för ögonen gör att det inte är värt det. Alla nässpray innehåller inte samma ingredienser.

Vill ni köpa kan ni bara söka på clear eyes på google så har ni 3-4 butiker i adsen man kan handla på.

Jag kör på cleareyesonline.com för

1. Dom har information om cleareyes som jag inte sett någon annan stans. Vad man ska tänka på osv
2. Fri frakt så priset du ser är det priset du får.
3. Fick en clear eyes för lite när ja beställde och då fick jag en extra som ursäkt.
4. Har en rabbat kod som ger mig 10% rabbat. "cleareyes"

Som sagt det finns fler som säljer cleareyes och vet ni ett bättre ställe så säg gärna till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in