2011-03-02, 22:07
Medlem
Chillfires avatar
Jag fann en sen kväll när jag surfade en webshop som jag tror var svensk, den hade i vilket fall nämligen cooltubes med två socklar på vardera sida som var typ en meter lång.

Är det någon som har koll på vilken butik det är som har dem? Jag har googlat och googlat men hittar inget.
Citera
2011-03-03, 08:03
Medlem
Jonte74s avatar
Vilken webbshop var det om man får fråga? (lite lättare då)
Citera
2011-03-04, 00:24
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte74
Vilken webbshop var det om man får fråga? (lite lättare då) :)

Haha, det är ju min fråga! Hur väck är du kl 08? :)

EDIT: Jag menar en sockel på vardera sida, två socklar totalt i cooltuben. Behöver fan hitta dom här!
Senast redigerad av Chillfire 2011-03-04 kl. 00:36.
Citera
2011-03-04, 01:44
Medlem
brisingrs avatar
Menar du en cooltyube med socklar i båda ändarna? Aldrig sätt så detta vill jag härna a tt atnpågggggggggg någon svarar åp. Svensk? finns inte många sverigestöllen, hydro nordic e40 ebboflod odlamer någon`?
Citera
2011-03-04, 03:22
Medlem
vattholma-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Menar du en cooltyube med socklar i båda ändarna? Aldrig sätt så detta vill jag härna a tt atnpågggggggggg någon svarar åp. Svensk? finns inte många sverigestöllen, hydro nordic e40 ebboflod odlamer någon`?
vad hände här?
Citera
2011-03-04, 14:27
Medlem
brisingrs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av vattholma-2
vad hände här?
Oj, ber om ursäkt.

Menar TS en cooltube med socklar i båda ändarna? Det kan inte ha varit en svensk sida men kolla på hydrogarden, nordicgrow, e40bulbs, ebboflod eller odlamer!

Annars är det bara sätta up två cooltubes i en seriekoppling. De är inte särskilt svårt med tanke på ventilationssystemet.
Citera
2011-03-04, 23:08
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Oj, ber om ursäkt.

Menar TS en cooltube med socklar i båda ändarna? Det kan inte ha varit en svensk sida men kolla på hydrogarden, nordicgrow, e40bulbs, ebboflod eller odlamer!

Annars är det bara sätta up två cooltubes i en seriekoppling. De är inte särskilt svårt med tanke på ventilationssystemet.

Mycket riktigt!

Men jag letar efter dom som jag fann förut, för dom var jävligt billiga i jämförelse med 6 vanliga cooltubes :p

EDIT: Kollat alla du nämnde tidigare, det är möjligt att den inte var svensk men dem kunde leverera till Sverige. Jag tror dock bestämt att den var svensk, webshopen alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in