2004-09-06, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av agitator
om man tycker att alla ställningar och övningar ör jobbiga och överskattade är det nog dags att göra nagot at sin inställning eller byta sexpartner omgaende.

Just det. Eller fixa å:et på sitt tangentbord, som du borde göra.
Citera
2004-09-06, 09:17
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuno
Just det. Eller fixa å:et på sitt tangentbord, som du borde göra.
jag har en bra partner utan a pa tangentbordet. Funkar fint serrö.
Citera
2004-10-17, 02:31
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuno
Jag tycker att de flesta samlagsställningar är överskattade. Det finns fyra, möjligen fem, som är okej, resten är obekväma akrobat-trick eller helt enkelt trista.
Favoriten?
Tja, att greppa tag i damens höfter och bjuda henne på en rejäl bakrykare är aldrig fel. Mums!

Mmmm, en klar favorit här med! Gärna med ett fast tag i håret med...
Citera
2005-07-21, 09:04
Medlem
Valnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdiel
Jag tycker att missionären är KLART överskattad, jag begriper mig inte på den... helt omöjlig åtminstone för mig. Alltså vinkeln är helt galet skev och min snopp den är alltså rak och hård som ett järnspett den vill inte gärna böjas eller vinklas och försöker jag då tappar den snabbt sin styvhet och blir som en slappgädda. Nej missionären gillar jag inte, den klipper sönder mitt sex-självförtroende i konfetti.

Gammal tråd men man måste ju söka innan man postar en ny.
Håller med här. Missionären är asjobbig.Jag kanske har klena armar men jag blir helt slut i armarna av att hålla mig ovanför tjejen. Man kan inte heller bara ligga platt på henne utan man måste & vill kunna se henne i ansiktet men då får man så ont i armarna.
Kan inte koncentrera mig då, det enda jag tänker på då är "Vafan kan vi inte byta ställning för!!"
Ligga på sidan är både avslappnande och skönt.
Tycker också känslan försvinner. Bakifrån eller rida är upphetsande, missionären lika tråkig som ett kyrkobesök
Citera
2005-07-21, 09:40
Medlem
MacAllans avatar
Det roliga är att ju mer sexlivet och ens person utvecklas ju mer lär man sig uppskatta andra ställningar. Jag har i många många år inte haft något över för missionären och ridning utan föredragit bakifrån i olika varianter.
Sen började jag helt plötsligt uppskatta att se kvinnans njutning i ansiktet och hittade samtidigt en mer upprättstående variant av missionären där jag istället för att ligga på henne står mer på huk och håller ett fast grepp om hennes bröst eller höfter. Kanon!
Knepet är litegrann att aldrig fastna i en rörelse för mycket. Variera sig ofta, flytta händer och känna på bröst, lår, höfter. Min kvinna har också med tiden lärt sig att uppskatta missionären då hon nuförtiden älskar att ha ljuset på och se min sexiga kropp och njutningen i mitt ansikte. Något hon helt missar då man kör bakifrån.

På samma sätt är det med ridning. Länge kände jag absolut ingenting och blev frustrerad över att ha så lite kontroll, sen upptäckte jag sätt att motjucka och hålla i kvinnan så att även jag får njutning av denna position.

Även bakifrån har utvecklats rejält under åren för mig. I början räckte det väl att känna hennes stjärt mot mig för att hitta njutningen. Sen lärde man sig att vinkla upp stjärten så att man mer kilas in mellan skinkorna/benen och hittade helt ny njutning. Ett fast grepp om höftbenet då man drar upp hela hennes stjärt är helt klart värt att testa, eller att man med ett fast grepp kring hennes vad drar hennes ena ben uppåt bakåt. Allt för att få maximal känsla just då man är maximalt inne i henne och kropparna möts (om man har tillräckligt kort kuk vill säga. Stackars dem som har så lång att de aldrig får njuta av full penetration bakifrån)
Citera
2005-07-21, 10:17
Medlem
cjvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacAllan
...Stackars dem som har så lång att de aldrig får njuta av full penetration bakifrån)

Ja, jag blir faktiskt lika avundsjuk varje gång jag läser inlägg av denna karraktären. Men, men....

För att inte bli för off topic så kan jag ju svara på tråden jag också.... 69'an är helt klart min favorit. Oral njutning åt båda håll....
Citera
2005-07-21, 11:14
Medlem
carebears avatar
Just nu skulle jag ta sex i vilken jävla ställning som helst! Men annars har jag inte provat någon ställning som är direkt dålig, vissa är lite obekväma bara.
Citera
2005-07-21, 12:10
Medlem
Säkre Sammys avatar
alla underliga ställningar som man läser om i böcker är onädiga och har bara till syfte att folk skall få känna sig erfarna!
Citera
2005-07-21, 13:24
Medlem
Pijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
alla underliga ställningar som man läser om i böcker är onädiga och har bara till syfte att folk skall få känna sig erfarna!

Förvisso, men jag gillar alla udda ställningar just för att det är sexigt att se sin tjej i olika positioner och därefter utnyttja dem därefter. Inte tjejen alltså utan utnyttja ställningarnas fördelar
Citera
2005-07-21, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MacAllan
Det roliga är att ju mer sexlivet och ens person utvecklas ju mer lär man sig uppskatta andra ställningar. Jag har i många många år inte haft något över för missionären och ridning utan föredragit bakifrån i olika varianter.
Sen började jag helt plötsligt uppskatta att se kvinnans njutning i ansiktet och hittade samtidigt en mer upprättstående variant av missionären där jag istället för att ligga på henne står mer på huk och håller ett fast grepp om hennes bröst eller höfter. Kanon!
Knepet är litegrann att aldrig fastna i en rörelse för mycket. Variera sig ofta, flytta händer och känna på bröst, lår, höfter. Min kvinna har också med tiden lärt sig att uppskatta missionären då hon nuförtiden älskar att ha ljuset på och se min sexiga kropp och njutningen i mitt ansikte. Något hon helt missar då man kör bakifrån.

På samma sätt är det med ridning. Länge kände jag absolut ingenting och blev frustrerad över att ha så lite kontroll, sen upptäckte jag sätt att motjucka och hålla i kvinnan så att även jag får njutning av denna position.

Även bakifrån har utvecklats rejält under åren för mig. I början räckte det väl att känna hennes stjärt mot mig för att hitta njutningen. Sen lärde man sig att vinkla upp stjärten så att man mer kilas in mellan skinkorna/benen och hittade helt ny njutning. Ett fast grepp om höftbenet då man drar upp hela hennes stjärt är helt klart värt att testa, eller att man med ett fast grepp kring hennes vad drar hennes ena ben uppåt bakåt. Allt för att få maximal känsla just då man är maximalt inne i henne och kropparna möts (om man har tillräckligt kort kuk vill säga. Stackars dem som har så lång att de aldrig får njuta av full penetration bakifrån)

Den ställningen kan du ju bara köra nu för att du blivit gammal och halvimpotent,det är inte så konstigt att du i din desperation efter ditt förlorade stånd börjar yra om buttplugs och att du inte skulle tacka nej till en kuk uppkörd i rumpan...
Citera
2005-07-21, 20:39
Medlem
onits avatar
Bakifrån, där tjejen får stå på alla fyra (för vissa tjejer); ser ju inget och får sataniskt ont i knäna. Missionären om man gör den rätt upp och ner, är också ganska överskattad.
Citera
2005-07-21, 21:26
Medlem
Smart Cats avatar
Jag gillar inte bakifrån.
Den är upphetsande i teorin och jag fantiserar om den men i praktikten gillar jag den inte. Sen tycker jag om att ha en spegel när man knullar så man kan se sig själv, otroligt upphetsande, iblnad brukar jag sluta knulla tjejen och börja runka framför spegeln istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in