Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Kommer det bli liknade restriktioner i "Modeller, paparazzi och kändisbilder" och "Kändisskvaller" i framtiden?
På din fråga hoppas jag inte att detta med x antal Inlägg o x antal månader inte blir en växande trend på FB. Det finns många medlemmar som tycker mer om att läsa isf och bara posta inlägg hela tiden.
Problemet som jag ser det är att man stryper tillgången till FB för dom medlemmar.
Tycker man själv ska avgöra om man vill läsa eller posta utan att det skall drabba dom,mig eller Er.
Men samtidigt förstår jag tankesättet från Admins då det finns vissa problem i vissa ämnen.
Är inte direkt avundsjuk på Admins arbete att ständigt försöka förbättra och utveckla FB till ett ännu bättre forum då det ibland känns som det inte spelar roll hur dom gör, då det aldrig kommer passa alla medlemmars smak. Som tur eller otur är kanske
Men hoppas verkligen iaf att det inte kommer bli en trend på detta forum.
En förslag från min sida vore att, om man missköter sig och bara fjantar runt, låt oss säga i porr avdelningen, sätta en karenstid för den medlemmen innan den skulle få posta i samma ämne. Låt oss säga en karenstid på 2 veckor. Tror det skulle avskräcka många att göra om samma "misstag" igen. Skulle det funka tro?