2011-02-28, 11:33
Medlem
Patriarch Ks avatar
Jag tycker att det är väldigt irriterande att köra det klassiska svarta tights och kort kjol ovanför. Det känns som om 90% av alla unga tjejer klär sig på det viset i dagsläget. Visst att det framhäver benen och att de blir vackra till och med på en 50årig kvinna, men när alla går omkring på det viset förlorar det sin poäng.
Mitt ex VÄGRAR ha på sig byxor (det är inte hennes "grej") utan hon kör på ovanstående hela tiden och jag tycker det är så jobbigt då hon blir mycket vackrare med byxor. Hon hade thermobyxor på sig i vintras och hon blev så vacker i dem medan jag tycker det ser ganska makabert ut med kjol + tights men hon kanske tycker att hon blir snyggare av det. Bort med den nya "flugan" som verkar vara modé vid det här laget.

Mer byxor åt kvinnfolket - gärna manchester!
Citera
2011-02-28, 12:31
Bannlyst
cholita
Citera
2011-02-28, 12:49
Medlem
utan.att.stannas avatar
Klassikt. Riktigt fint. Nåt i stil med

http://siriisgren.se/#5.6

Men kanske något ljusare, men den stilen absolut. Mums. Fint. Till vänster.
Citera
2011-02-28, 12:50
Medlem
svettipungs avatar
Kläderna ska ändå av, så du kan ha på dig vafan du vill
Citera
2011-02-28, 12:53
Medlem
Sjuknesss avatar
Men jag måste säga att ett par tighta blåa jeans och magtröja är det snyggaste på sommaren.

Vart fan tog alla magtröjor vägen egentligen?
Citera
2011-02-28, 12:57
Medlem
AbstraktKontrasts avatar
Indie tjejen! Allt som har med det bohemiska, intellektuella och hederliga är ursnyggt.
Det inger heder, respekt och dignitet gentemot andra. Så ska det va, det talar även om att du inte är en patetisk attention whore eller det man ska sympatisera sig med dig är utseendet. Även om det är i det här fallet oerhärt vackert och attraktivt ^^
Citera
2011-02-28, 14:08
Medlem
E507s avatar
Är det en normalbygd tjej så är något så enkelt som tajta jeans och vitt linne eller t-shirt i slim fit otroligt snyggt. palla detta jävla leggings och någon slärva fan blir lack varje gång jag ser det. Och sen är INTE leggings byxor som man har till ett linne!! kräver en extremt bra kropps form som de flesta inte innehar för det.

Sen så är det väldigt inviduellt vad som passar en tjej behöver inte alls passa på en annan, hänger väldigt mycket på hår, ansikte och annat vad som funkar.
Känner en tjej som är väldigt medelmåttig i utseende och sätt som alltid brukar köra leggings och nån kjol eller liknande, som vid ett tillfälle dök upp på en grill fest i byxor och skjorta med riktigt 50/60tals stil på håret. Tänk amerika och ett highway dinner så ser ni det framför er. Och i dennna stil så klev hon från medel till riktigt het! så kläderna kan göra mycket för en tjej men som sagt rätt stil på rätt person i rätt kombo med håret och makeup så kan det smälla högt.

Många gånger en tjej kan se bra ut på en fest och nästa så tänker man bara men fy fan, och då kan det skilja på bara klädstilen.
Senast redigerad av E507 2011-02-28 kl. 14:18.
Citera
2011-02-28, 14:19
Medlem
Codeones avatar
Ett par ljusa baggy jeans (inte hiphopbaggy) och ett tight linne. Utsläppt hår (brunett) på det går hem hos mig.
Citera
2011-02-28, 16:38
Medlem
kolits avatar
Såna där chino-shorts för tjejer som dras upp en bit över magen på sommaren, tillsammans med en sjyst tight piké alternativt kortärmad skjorta

På höst/vår ett par lowcut jeans tillsammans med en flanellskjorta och en ramones t-shirt grymt smexigt

på vintern, Vet inte varför men tjejer med lite sådär 80-tals skidkläder tänk Sällskapsresan 2 fast i modern tappning är något jag tycker är jävligt sött när man ser någon sådan på gatan.
Citera
2011-03-11, 19:33
Medlem
velociraptorNs avatar
Enligt denna tråd är jag alltså fucked. Kör ofta på svarta jeans, retro sneakers, linne/tshirt, stora örhängen. Ibland rutiga skjortor, ibland klänning, alltid läppstift. har dock inga problem med att få killar, lol
Citera
2011-03-11, 19:55
Medlem
iMatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av velociraptorN
Enligt denna tråd är jag alltså fucked. Kör ofta på svarta jeans, retro sneakers, linne/tshirt, stora örhängen. Ibland rutiga skjortor, ibland klänning, alltid läppstift. har dock inga problem med att få killar, lol

Killar sätter på allt med tuttar.
Citera
2011-03-11, 23:32
Medlem
toxicvaccines avatar
En klädstil jag tänder på är när bruden har baggiejeans, hoody och sånt.. Jag får någon speciell känsla av att "denna bruden är fett cool & svårfångad" typ spännande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in