2011-02-20, 22:03
Bannlyst
Ännu en dokumentär fylld med propaganda för att förblinda oss mot Islams hot. Börjar bli riktigt förbannad att folket inte får ta del av riktig Islam istället. Alla vet inte att Islam propagerar mord, stening, svek och annat som är att anses som ont. Dessutom rapporteras det väldigt vinklat i den lilla del där 'palestina'-konflikten (terrorismen) nämns. Fyfan blir så jävla förbannad,

Vad tycker ni? Hur fan ska man stoppa Islams terrorism och onda planer för denna annars fredliga värld?

http://svtplay.se/v/2331738/dokumentarfilm/koranen__del_1_av_2?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2332405/sb,p115254,1,f,-1
Citera
2011-02-21, 00:17
Medlem
Alecftws avatar
Denna värld fredlig? Ha! Då får du vänta på Jesus Fredsfurste !
Citera
2011-02-25, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Icontrol
Ännu en dokumentär fylld med propaganda för att förblinda oss mot Islams hot. Börjar bli riktigt förbannad att folket inte får ta del av riktig Islam istället. Alla vet inte att Islam propagerar mord, stening, svek och annat som är att anses som ont. Dessutom rapporteras det väldigt vinklat i den lilla del där 'palestina'-konflikten (terrorismen) nämns. Fyfan blir så jävla förbannad,

Vad tycker ni? Hur fan ska man stoppa Islams terrorism och onda planer för denna annars fredliga värld?

http://svtplay.se/v/2331738/dokumentarfilm/koranen__del_1_av_2?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2332405/sb,p115254,1,f,-1
Jag tycker att islams terror är jämställd med sionismens terror, gillar varken eller.
Citera
2011-02-25, 01:22
Bannlyst
Citat:

Slut bygg bosättningar på ockuperad mark så vinner ni nog mer respekt från omvärlden Judar! Islam är en plåga, med det är skenheliga judar också!
Citera
2011-02-25, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GodlessFreedomNow
Slut bygg bosättningar på ockuperad mark så vinner ni nog mer respekt från omvärlden Judar! Islam är en plåga, med det är skenheliga judar också!

Jaha ta inte för mycket credit bara min vän, kristendomen och dess folk har väl inte varit jesus hela högen eller? Vad menar du med 'ockuperad mark'?
Citera
2011-02-25, 13:00
Bannlyst
Citat:
Jaha ta inte för mycket credit bara min vän, kristendomen och dess folk har väl inte varit jesus hela högen eller? Vad menar du med 'ockuperad mark'?

Vet du inte vad ockuperad mark är? Nä just det, du är jude va!

PS: Jag är inte kristen, bronsåldersreligioners idiotier har aldrig varit min grej. Israel kommer raderas ut förr eller senare. Undrar vad judarna ska göra när USA ej kan hålla deras regim under sina vingar. De skiter ju på sig nu när USA's marionett-regeringar faller som käglor i arab-världen.

Då blir det dags att lära sig lite ödmjukhet igen. Apelsinodlingar kommer inte kunna betala för Israels överdimensionerade försvar vet du.
Citera
2011-02-25, 15:12
Medlem
Alecftws avatar
Citat:
Vet du inte vad ockuperad mark är? Nä just det, du är jude va!

PS: Jag är inte kristen, bronsåldersreligioners idiotier har aldrig varit min grej. Israel kommer raderas ut förr eller senare. Undrar vad judarna ska göra när USA ej kan hålla deras regim under sina vingar. De skiter ju på sig nu när USA's marionett-regeringar faller som käglor i arab-världen.

Då blir det dags att lära sig lite ödmjukhet igen. Apelsinodlingar kommer inte kunna betala för Israels överdimensionerade försvar vet du.

Då har du motbevisat Bibeln! Well done!
Citera
2011-02-25, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alecftw
Då har du motbevisat Bibeln! Well done!

Skulle det vara något svårt menar du?
Citera
2011-02-25, 15:39
Medlem
Alecftws avatar
Citat:
Skulle det vara något svårt menar du?
Du kan ju försöka nuke Israel !
Citera
2011-02-25, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alecftw
Du kan ju försöka nuke Israel !

Det behövs inte, när dollarn ej längre kommer vara den valutan man handlar olja i kommer inte resten av världen finansiera USA's försvarsbudget och krig. Israel kan inte överleva utan USA stöd. När USA's ej längre bara kan trycka nya sedlar utan ha ett värde bakom kommer USA ekonomi implodera. Kraschen 2009 är småpotatis. Kina äger redan 40% av USA. Och de har ingen lust att stå med svarte petter (valutareserven i dollar) när det sker. De börjar redan sälja av dollarn i sakta mak.

USA kommer inte ha råd med baser över hela världen, de kan inte skapa nya krig för de har inte råd. USA storhetstid är över, och det sätter Israel i ett knivigt läge med tanke på deras aggressiva expansionspolitik.

Israel som det ser ut i dag kommer vara ett minne blott.

Bibeln.... LOL!
Citera
2011-02-25, 16:31
Medlem
Citat:

Hur vore det om patrasket där nere som kallar sig Israel tog och höll sig till gränserna för det land som FN och stormakterna stal från folket som redan bodde där? Och följde FN-resolutionerna som finns din imbecill.. Kunde ju vara en bra början...och sluta stjäla andras mark det leder med automatik till att folk blir förbannade, men eftersom du är från Israel så är du nog tyvärr så jävla hjärntvättad att du nog inte begriper ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in