hej alla skulle behöva lite hjälp med en data, datan är en relativt ny laptop från asus
Fixade hem en data med trasig skärm som någon användare lämnat hos en kompis, så ja ladda den lite o starta den o koppla in en skärm till den och de går lite sådär halvsegt att komma till inlogget, iaf så försöker ja knäcka lösenordet men de går ej.
Så istället lämnar jag in datan till min brors polare som tar bort skiten och installerar Windows 7 Ultimate på den, plus ett virus program kallat "avcast"
, så på kvällen satt ja på den i 2 timmar med msn, internet o spotify utan problem, sen tänkte ja testa om man kunde lira något litet spel på den, så ladda ner left 4 dead och installera på ett sätt där man la den på skrivbordet och 1 gig blev 3,2 gig, (filen va från SKIDROW)
så ja försökte spela men den bara stod stilla när den ladda till spelet så sket i de och stängde ner o starta om datan, sen nu när ja loggar in så kan ja sitta som vanligt i några minuter sen börjar den gå segt och fryser tilll så man får starta om genom att hålla nere startknappen, har lyckats genomföra en liten virussökning men en stor finns där inte tid till..
Några ideér på vad jag ska göra ? lämna tillbaks till brorsans kompis så han kan fixa de på nytt?(kostar nån hundring)
(har tagit bort alla filer som har med left 4 dead att göra)
tack på förhand

Mvh