2011-02-15, 01:08
Medlem
Tigris.of.gauls avatar
Hur svårt kan det vara att konstruera en sajt som verkligen är användbar? Jävligt svårt tror jag. För oavsett vart jag surfar (banker, porr, myndigheter, media och tom flashback!!) så nog fan har man knappar till höger och vänster, upp och ner.

Tar mig nog i snitt 5 min att hitta "nytt ämne" knappen var gång!!

Så topic; hur jävla svårt är det att ha EN satans rullmeny på EN plats på den jävla sidan?? Som man sen kan klicka på. Nej nej mkt bättre med lite småmenyer här och där, eller hur?

Jojo, fyllesurfar ibland. Men inte det som är problemet.
Citera
2011-02-15, 01:12
Medlem
Håller med dig, tog mig en kvart förut att hitta mina prenumerationer.
Citera
2011-02-15, 01:18
Medlem
Tigris.of.gauls avatar
Mmm, exakt! Så otroligt frustrerande. Tror själv jag att jag hade varit oändligt mer produktiv på detta forum om jag bara kunde hitta rätt jävla knapp!
Citera
2011-02-15, 01:22
Medlem
OffensiveShits avatar
Instämmer, flashback har en liten hög inlärningströskel. Men i överlag så brukar det vara så i forum som har så mycket information som den måste strukturera på ett smart sätt.
Citera
2011-02-15, 01:23
Medlem
Combots avatar
Är inte med på vad du menar.

Alla knappar sitter på samma ställe, oavsett vilket underforum man befinner sig i.
Eller jag kanske missförstår helt vad du syftar på.
Citera
2011-02-15, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combot
Är inte med på vad du menar.

Alla knappar sitter på samma ställe, oavsett vilket underforum man befinner sig i.
Eller jag kanske missförstår helt vad du syftar på.

Vi menar att knapparna är utspridda på en massa olika ställen och att det kan vara svårt att hitta en speciell knapp. Tex vissa finns i kontrollpanelsrullgardinen, vissa finns på en grå "rad" under fb loggan och andra finns under olika kategorier i kontrollpanelen.
Citera
2011-02-15, 01:36
Medlem
Har aldrig någonsin haft problem med att hitta knapparna på flashback. Att det är svårt att hitta hur man startar nya ämnen förstår jag, det är den absolut svåraste att hitta, men resten är placerade på logiska platser.
Citera
2011-02-15, 01:52
Medlem
cbatbhs avatar
Jävligt svårt att hitta "Nytt ämne" då det inte finns.
Jag själv tycker det är ganska så lätt att hitta här på flashback, inga problem alls
Citera
2011-02-15, 07:24
Medlem
Finns en meny högst upp, en meny under den, en meny till höger och sedan Pm knappen. Jag ser inte vad problemet är? Det är bara en vanesak...
Citera
2011-02-15, 09:59
Medlem
danneohs avatar
Hur kan ni inte lära er att navigera, är ni efterblivna hela bunten?

Citat:
Ursprungligen postat av Tigris.of.gaul
Tar mig nog i snitt 5 min att hitta "nytt ämne" knappen var gång!!

Ja vem fan tror du det säger mer om, dig eller flashbacks navigering?

Grinbögar, byt tema om det ska vara så jobbigt.
Citera
2011-02-16, 00:34
Medlem
LnddNs avatar
Måste instämma med TS att det tar ett tag att komma in i vart allt ligger på FB, men är ju inte så svårt att komma ihåg vart allt är, efter någon månad så kan nog de flesta navigera sig på sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in