2011-07-10, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burgerkingMC
har dom folk i sverige som jobbar med dom eller är dom i sverige bara ingifta landsmän?

Jodå, de har bra med folk i Sverige. De jobbar med dem. Men de är starkast i Tyskland. Men dessa familjer finns i flera länder. En familj*mamma, pappa kan ha upp till 15 barn. De lever helt efter deras egna kulturer.
Citera
2011-07-10, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ako5
Jodå, de har bra med folk i Sverige. De jobbar med dem. Men de är starkast i Tyskland. Men dessa familjer finns i flera länder. En familj*mamma, pappa kan ha upp till 15 barn. De lever helt efter deras egna kulturer.

dom är alltså en stor släkt där alla män är kriminella om jag förtår dig rätt?
Citera
2011-07-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burgerkingMC
dom är alltså en stor släkt där alla män är kriminella om jag förtår dig rätt?

Mycket stor släkt. En liten del är kriminella av dem.
Citera
2011-07-10, 02:23
Medlem
Läste nånting om "the six families of berlin" vilka andra familjer förutom denna är det?
Citera
2011-07-10, 17:22
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Läste nånting om "the six families of berlin" vilka andra familjer förutom denna är det?

Hittade artikeln. Om man sammarfattar den lite lätt så handlar det om 25 familjer ifrån samma klan varav sex av dessa familjer ses som kriminella. Ungefär 350 kriminella medlemmar ska det finnas i de sex familjerna, dock ska nästan hälften av dem sitta i fängelse. De nolltaxerar men åker ändå omkring i fina bilar och hyr kända advokater. Al Zein är ledaren och de har även familjemedlemmar i andra länder i Europa. Iom att man är osäker på ifall de är ifrån Turkiet eller Libanon så har man inte kunnat utvisa dem.

Några namn på familjerna nämns dock inte.

Edit// Googlade lite, hittade en Facebook sida där de här namnet nämns: Ali-Khan, El-Zein, Atriss, Fakhro, Fattah, Miri, Omeirat, Ramadan, Remmo, Saado, Semmo, Shaykhmusa und Siyala.

Några av dem känns ju igen även ifrån Sverige
Senast redigerad av aceblack 2011-07-10 kl. 17:32.
Citera
2011-07-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Hittade artikeln. Om man sammarfattar den lite lätt så handlar det om 25 familjer ifrån samma klan varav sex av dessa familjer ses som kriminella. Ungefär 350 kriminella medlemmar ska det finnas i de sex familjerna, dock ska nästan hälften av dem sitta i fängelse. De nolltaxerar men åker ändå omkring i fina bilar och hyr kända advokater. Al Zein är ledaren och de har även familjemedlemmar i andra länder i Europa. Iom att man är osäker på ifall de är ifrån Turkiet eller Libanon så har man inte kunnat utvisa dem.

Några namn på familjerna nämns dock inte.

Edit// Googlade lite, hittade en Facebook sida där de här namnet nämns: Ali-Khan, El-Zein, Atriss, Fakhro, Fattah, Miri, Omeirat, Ramadan, Remmo, Saado, Semmo, Shaykhmusa und Siyala.

Några av dem känns ju igen även ifrån Sverige

Några till, Serhan, Kadi, Darwiche.

In Berlin alone there are twelve Kurdish-Lebanese clans, according to the police, each with several hundred members and branches throughout Europe and the Middle East. Most fled the civil war in their homeland in the 80s, while others took advantage of the chaos after the fall of the Berlin wall and crossed the border in 1990. Overall, more than 200,000 people are estimated to have immigrated from Lebanon to Germany.
Citera
2011-11-27, 04:03
Medlem
dandylines avatar
Vem är denna Ashraf Rammo ?

http://www.youtube.com/watch?v=1JmXul7PpAI&feature=related
Citera
2011-12-22, 18:35
Medlem
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/RAJDIYE-Mc/111541115599930
Citera
2012-01-05, 19:35
Medlem
Narcocorridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAKHROSSS
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/RAJDIYE-Mc/111541115599930
Hi hi hi.. På riktigt?
Citera
2012-02-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1434399/Fullt-slagsmal-pa-tingsratten.html

Kolla in detta, Dom jävla libaneskurdernas ungdomar gör kaos på malmö tingsrätten... .

Hela klanen verkar helt sjuka i huvet, och verkar inte vara rädda för nåt. Dom bråkade mitt på tingsrätten framför vakter och polisen.

Jag var på tingsrätten som vittne i annat mål, men råkade se hur galna kurder attackerade några andra invandrare.

Bland kurderna som var där kände jag igen en från Zein familjen och en från Fakhro,

Dom är absolut ingen maffia, för dom är för galna och ostabila individer i alla åldrar, de är mer som inavlade bull-terriers, lätt aggresiva och oberäkneliga.

De jag såg i slagsmålet på tingsrätten, såg ut som att de struntade i om de får fängelse eller dör...

Kurder är psykos, dom kan tillochmed döda sina egna döttrar för hederns sak..

Så jag håller med de flesta som skrivit och tycker att de absolut inte är nån maffia, men det är en galen klan som man nog inte ska ha som fiender.

Bäst vore att utvisa alla familjer i libaneskurdiska klanen ut från hela europa,

Det var inte bra av dig att sätta upp sydsvenskan länken och låta alla att det var el-zein som bråkade inne i rättegången! Detta skulle inte vi tycka var bra gentemot oss.
Citera
2012-03-09, 15:58
Medlem
dessa zein vad tror dem att det är ? bara för det har skjutit och grovmisshandlat folk i landskrona ska de va tuffast eller jag hatar för varje gång jag ser dem i stan..... fittoor hela högen... speciellt han med den kk västen ZEIN SWEDEN ELLER HAN MED DEN SVARTA JACKAN MED PÄLSEN... ZEEEEIN LEKER FÖR MKT I LANDSKRONA!!! JAVLÄ HÅR UNGAR
Citera
2012-03-15, 21:45
Bannlyst
ÄR darwiche släkt med miri clan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här