2011-02-14, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Greider är annars en trevlig person privat.

Det är han säkert. Han har cool röst o verkar mysig men han stämplar likt förbannat folk som "rasister" om de har en annan åsikt än den rådande maktordningen. Han går definitivt islamisternas ärende. Detta gör han rent reflexmässigt och det sänker hans IQ en hel del. Greider låtsas tänka men det gör han inte.

Adolf Hitler var både nykterist och vegetarian privat. Precis som Greider så diggade Hitler Islam. Men det är inte politisk korrekt information. Hitler rekryterade över 20 000 muslimska soldater.

Waffen SS var multikulti.
http://www.liveleak.com/view?i=3cc_1271303760
Senast redigerad av Kafir 2011-02-14 kl. 18:15.
Citera
2011-02-14, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Detta är jag med intresserad av att veta, de förnekade bestämt att saudier finansierade bygget utan det var en europeisk fond vars räntepengar gick till moskè-byggen. Vad är detta för fond? Vilka ligger bakom den? Vilka krav följer med pengarna?

Det är en relevant information. Jag har letat lite på nätet men inte hittat nåt. Men en moskee kommer inte att tillföra Borlänge något positivt oavsett var pengarna kommer ifrån. En Moske är att betrakta som ett stadshus. Där tas besluten för muslimerna i Borlänge. Moskeen är kontrapoduktiv när det gäller integrationen och det är den högsta avsikten med Moskeebyggen i otrognas länder. Muslimerna skall inte integreras enligt muslimerna själva. Bara deras söner som skall sprida deras übermench muslimska säd bland flickorna på bygden.
Senast redigerad av Kafir 2011-02-14 kl. 18:15.
Citera
2011-02-14, 19:27
Medlem
Kanske dags för politikerna att inse att vi svenskar inte är intresserade av att ha muslimer och islam i vårat land, vill de vara på våran sida eller främlingarnas?
Citera
2011-02-14, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Kan du leda i bevis att det sänker en människas IQ att gå "islamisternas ärende"?

I min betraktelse så funkar det så. . iofs kanske meningen var lite omvänd. Men en person som tror att muslimer är en specifik människoras och naivt och aningslöst i vuxen ålder rusar islamisternas ärenden är inte en särskilt begåvad person. Jag förväntar mig mer av en ledarskribent.

I ämnet så borde det kanske var en ide att Borlängeborna skapar en kyrkofond för att bygga en kyrka i moskebyggarnas hemland.
Senast redigerad av Kafir 2011-02-14 kl. 19:51.
Citera
2011-02-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Det är en relevant information. Jag har letat lite på nätet men inte hittat nåt. Men en moskee kommer inte att tillföra Borlänge något positivt oavsett var pengarna kommer ifrån. En Moske är att betrakta som ett stadshus. .

Betragt en moské som en ambassade for en fremmed magt ! Som en imam sagde:

"We dont do Allah here, we do Palestine, Afghanistan and Tjetenia"

Et ærligt svar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in