2011-02-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men vad är då "partiets åsikter" kan man fråga sig, att rasblandning är något sunt och önskvärt och att de som inte håller med om detta blir utkastade? Det borde man nog vara tydligare med att informera om i sådana fall.
"Partiets åsikter" Står tydligt på deras hemsida, man förkastar rasism och rasbiologi.

Du verkar vara av tron att om man inte förkastar rasblandning så vill man uppmuntra den. Mycket underligt antagande. Jag själv är snarare som så att ingen ska varken uppmuntra eller förkasta rasblandning. Det är upp till var och en. Jag skiter fullständigt i det.

Om man nu avskyr rasblandning så får man väl rösta något mer extremt, som ND eller NSF (om dom nu heter så fortfarande, jag är inte så insatt när det gäller höger-extrema partier).
Citera
2011-02-13, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
"Partiets åsikter" Står tydligt på deras hemsida, man förkastar rasism och rasbiologi.

Du verkar vara av tron att om man inte förkastar rasblandning så vill man uppmuntra den. Mycket underligt antagande. Jag själv är snarare som så att ingen ska varken uppmuntra eller förkasta rasblandning. Det är upp till var och en. Jag skiter fullständigt i det.

Om man nu avskyr rasblandning så får man väl rösta något mer extremt, som ND eller NSF (om dom nu heter så fortfarande, jag är inte så insatt när det gäller höger-extrema partier).
Ja men då har ju uppenbarligen inte du och SD samma åsikter i frågan, eller hur?
Eric Myrin säger ju klart och tydligt att "– Åsikterna är oförenliga med assimileringsprincipen som är en grundläggande del i vår politik."
Om man inte är odelat positiv till rasbladning med både negrer, araber och andra märkliga skräckfilmsfolk har man alltså inte att göra i SD, eftersom rasblandning tydligen är en mycket viktig del i deras assimileringspolitik.

Eller hur tycker du man ska tolka det hela?
Citera
2011-02-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja men då har ju uppenbarligen inte du och SD samma åsikter i frågan, eller hur?
Eric Myrin säger ju klart och tydligt att "– Åsikterna är oförenliga med assimileringsprincipen som är en grundläggande del i vår politik."
Om man inte är odelat positiv till rasbladning med både negrer, araber och andra märkliga skräckfilmsfolk har man alltså inte att göra i SD, eftersom rasblandning tydligen är en mycket viktig del i deras assimileringspolitik.

Eller hur tycker du man ska tolka det hela?
Du menar alltså att assimilationspolitik = Rasblandning? Aldrig hört att rasblandning skulle vara någon slags gren i assimilationspolitiken. Det är helt irrelevant. Jag säger det igen, rasblandning eller inte är inte något vare sig riksdagen eller myndigheter ska blanda sig i. Folk får knulla vem fan dom vill.
Däremot har jag stor förståelse om man söker sig till "sina egna" då man har mer gemensamt.

Du kan diskutera det i pm med mig om du vill. Det är ganska Off topic.
Senast redigerad av Northling 2011-02-13 kl. 18:33.
Citera
2011-02-13, 18:31
Medlem
Faktiskt, SD är på tok för skitnödiga. Detta hade varit en utmärkt möjlighet att utmana EXPO och dra fram alla EXPOs oegentligheter i ljuset istället för att backa om de nu gjort det. Fegt.
Citera
2011-02-13, 19:16
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Faktiskt, SD är på tok för skitnödiga. Detta hade varit en utmärkt möjlighet att utmana EXPO och dra fram alla EXPOs oegentligheter i ljuset istället för att backa om de nu gjort det. Fegt.
Tycker du? Att använda sig av EXPO som ett kontrollinstrument för självsanering låter som ett riktigt smart grepp, det tycker jag allt!
Citera
2011-03-03, 02:16
Medlem
jagharsvarens avatar
assimilation och mångkultur är inte samma sak.
Citera
2011-03-03, 02:30
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharsvaren
assimilation och mångkultur är inte samma sak.
Slutmålet är det samma, skapa en brun sörja av rotlöst genetiskt avfall som kan masskonsumera och öka herrefolkets rikedom.
Citera
2011-03-03, 02:39
Medlem
jagharsvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Slutmålet är det samma, skapa en brun sörja av rotlöst genetiskt avfall som kan masskonsumera och öka herrefolkets rikedom.
kanske det, men knappast en brun sörja av rotlöst kulturellt avfall, så slutmålet kan knappast vara detsamma.
Citera
2011-03-03, 02:44
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
kanske det, men knappast en brun sörja av rotlöst kulturellt avfall, så slutmålet kan knappast vara detsamma.
Spelar det någon roll om framtidens helvetesbrända mulattavarter har lite svensk kultur eller inte?
Citera
2011-03-03, 02:53
Medlem
jagharsvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Spelar det någon roll om framtidens helvetesbrända mulattavarter har lite svensk kultur eller inte?
så du menar alltså att den svenska kulturen i sig inte är något att kämpa för? är verkligen wiggers ett så pass mycket bättre alternativ?
Senast redigerad av jagharsvaren 2011-03-03 kl. 02:55.
Citera
2011-03-03, 03:21
Medlem
Citat:
så du menar alltså att den svenska kulturen i sig inte är något att kämpa för? är verkligen wiggers ett så pass mycket bättre alternativ?

Vad du inte tycks förstå är att om det svenska folket dör så dör den svenska kulturen. Det är skitsamma om mulattsörjan bekänner sig till den judeovästerländska värdegrunden eller vad SD för tillfället kämpar för.
Du kan inte förändra Sveriges befolkning utan att förändra Sverige.
Citera
2011-03-03, 03:22
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Den svenska kulturen kommer automatiskt när man kämpar för svenskar som folkgrupp. Att bara kämpa för kulturen har ingen mening om man samtidigt tar in främmande folk som förstör våran genetik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in